Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 796
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Pico is een kunstschool, en daar zitten dus veel mensen met dezelfde muziek stijl, en daar zitten ook best wel een heel groot deel emo's. Dus heeft mijn klas beslist dat ik daar heen moet. Maar ik moet mijn ASO afmaken, ik mag geen KSO doen :-/ - Arh, mijn wiskunde gaat echt slechter en slechter .. 12/20. Stomme wiskunde -,- |
| reactie 797
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat "Emootje van me" is nogal vaag o_O |
| reactie 798
|
|
|
Dat is best nog normaal als je hem kent. Het klinkt heel erg vreemd, maar hij komt random mijn armbanden bekijken, komt naast me zitten in de les terwijl hij niet mag rondlopen, vraagt me iedere dag vragen als 'ben je emo?' of hij komt mijn nagellak inspecteren. Want zwart is raar. Hij doet zijn haar kijkend in de ruit en als hij heel erg dom lacht is het alsof hij citroen heeft gegeten. |
| reactie 799
|
|
|
Weet je zeker dat er op jouw school normale kinderen zitten? |
| reactie 800
|
|
|
Nope, die zijn er niet. Ik heb of kinderen die DOL zijn op leren, jongens die zichzelf het einde vinden, meisjes die echt gewoon ah, irritante trutten zijn van 'Kijk mij!' en dan de rest .. De 'normalere' die eigenlijk ook heel raar zijn. |
| reactie 801
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hey Mensjes! Ik ben er weer! Nog maar een week overleefd <3 op naar de volgende! |
| reactie 802
|
|
|
Je weet dat jij ook bij de rrmest hoort toch? |
| reactie 803
|
|
|
rrrmest? |
| reactie 804
|
|
|
Rest -,- Ben niet zo goed bevriend met het toetsenbord van m'n mobiel -,- |
| reactie 805
|
|
|
:p Oei, wat ruzie? |
| reactie 806
|
|
|
Oh nee, ik hoor het deel 'rest' wat nog eens anders is. De 'random rare kinderen' groep. Toetsenborden en gezichten gaan ook niet altijd goed samen -,- |
| reactie 807
|
|
|
Och joh. ROT OP MET JE FUCKING COMMENTAAR! IK BEN HET SPUUGZAT. |
| reactie 808
|
|
|
M'n vader heeft gezichtsherkenning op z'n telefoon. Mijn gezicht herkent ie niet -,- |
| reactie 809
|
|
|
Emma, we gingen ruzie via bericht afhandelen. |
| reactie 810
|
|
|
ROT OP. VERDWIJN UIT M'N LEVEN. HOE DURF JE? OM ME ZO VOOR SCHUT TE ZETTEN ALTIJD? |
| Naar boven | |