Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 556
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Nathan owh.. das niet zo mooi. Praat er over met je stiefpa? Misschien bedoelde hij het niet helemaal zo? |
| reactie 557
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Owwh, Nathan, suc6 ermee! En Mandy op een 3 voor nl en een 6 |
| reactie 558
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Tja ach, mijn moeder zegt dat ook. En opzich is hij geen kwade kerel, maar zegt nou eenmaal dingen, soms op een enorme kwade manier, ook al bedoelde hij het niet kwaad, .. |
| reactie 559
|
|
|
Owh... Ik haal eigenlijk altijd goed voor Nl.. Dusseh als je ooit hulp nodig hebt Met mij is het verder tja... Ruzie met ma Nathan, dan komt het wel weer goed! |
| reactie 560
|
|
|
Ik meestal ook maar ja, boeit niet.... Laagste cijfer van de klas, voel me geniaal! |
| reactie 561
|
|
|
Hahahahah xD Ik had laatst een 8,9 gehaald terwijl 60% een onvoldoende had, niet gek dus xD Zie net dat ik een 1 heb voor gym xD Whaha ik was er wss nieteens. |
| reactie 562
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Zomer is eraan .. 20 mei word een donkere dag .. Blokjes, jeej En ik haat mensen die te veel 'mijn lief' uitspraken gebruiken -,- Ik heb er geeneens een, dus stop met die ** uitspraken. - Nathan, sorry om dat te horen, sterkte .. - Patros, die is inderdaad mooi |
| reactie 563
|
|
|
Esmée Als je ze eenmaal hebt valt het echt mee |
| reactie 564
|
|
|
Mandy; een 1 voor gym?! Was al niet tevreden met een 6?! |
| reactie 565
|
|
|
Mandy, dan nog ;-; Ik ga eten, maar ik kom terug ;D - Patros, btw, gaat juist voor geen meter om ondertiteling te zetten op YT -,- |
| reactie 566
|
|
|
Eetsmakelijk! |
| reactie 567
|
|
|
Sow, terug |
| reactie 568
|
|
|
En, lkkr gegeten?! |
| reactie 569
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wat je mooi noemt moeten jullie weten. Ik bekijk mijn regen van de zonnige kant. De regen in mijn hoofd kan overgaan, maar de zon die ooit in mijn hart heeft geschenen zal nooit verdwijnen. |
| reactie 570
|
|
|
Heel mooi gezegd Patros |
| Naar boven | |