Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 526
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, ik heb vriendinnen die altijd maar over jongens lopen te zeiken, om gek van te worden... Maarja, heb wel "vriendinnen" al is er geen die mij echt kent... |
| reactie 527
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Op school kent niemand me, er is maar een meisje dat een beetje zoals mij is, we houd van Asking Alexandria, ze vind mijn bandshirt van BVB leuk, ze is wel leuk. We was de eerste die me zei dat ik goed sta met drie oorbellen xD |
| reactie 528
|
|
|
Niemand op school hoeft wat te weten van mijn privé leven, gaat ze geen reed aan wat ik buiten schooltijd uitspook. Heb ook al zolang ik me kan heugen niemand van school bij mij over de vloer gehad. |
| reactie 529
|
|
|
Wel, van mijn lagere school is enkel Emma vaak langs geweest, een paar andere kinderen 1 of 2 keer om wat bij te schrijven, van de middelbare nog nooit iemnd, let's keep that that way .. |
| reactie 530
|
|
|
Haha xD Heb 1x een vriendin gehad die wel vaker langs is geweest en bijna alles van mij wist. Maar die is uiteindelijk naar Frankrijk verhuisd dus ja... Niemand hoeft te zien waar ik woon, met wie ik woon en hoe ik woon. Het gaat ze gewoon geen zak aan! |
| reactie 531
|
|
|
Wel, ik woon in een lelijk oranje huis 'Cause we don't care and it's freaking artistic art art. Let niet op mijn, Andy en CC hebben me gek gemaakt xD medias.gifboom.com/medias/t_29754fb6934f42d394790cf61a8f6fa9.jpg Dat deel maakte me dus gewoon raar ^^ |
| reactie 532
|
|
|
Haha, was je dat dan nog niet :p Nou ik woon in een grijs huis met veel kamers, niets interessants dus.. Jeeejjjj, morgen 1e uur uitval :p |
| reactie 533
|
|
|
Oranje huis met irritante buren die op de muren slaa nals ik mijn muziek te luid zet, maar die hen TV zo luid zetten at ik mijn muziek niet meer hoor -,- Dus om te irriteren zet ik mijn muziek extra hard en sla ik terug op de muur En ja, ik ben al lang raar ;P Ik kom later nog wel online, alleen niet weer tot 4 uur vannacht, school vermoord me anders xD |
| reactie 534
|
|
|
Haha, ik ga! Maar eens mijn nest in... Tot morgen maybe! |
| reactie 535
|
|
|
Slaapgoed Lisanne *late reactie, sorry* |
| reactie 536
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Om op een vraag van 2 pagina's terug te antwoorden (jullien gesprekken gaan veel te snel), een promo CD is een gratis CD met muziek waar ze reclame voor maken. Die kreeg ik bij de 7 Weeks CD die ik gisteravond had gekocht. Staan allemaal andere bands op van dat recordlabel. Zit best wel met mezelf in de knoop de laatste tijd. Ik kom er steeds meer achter hoe excentriek ik ben en ik voel me dan ook in geen enkele groep meer passen. Mijn gedachtes lopen zo erg uiteen dat ik er geen persoonlijkheid meer omheen kan breien. Ik ben niet metal, ik ben niet pop, ik ben niet hetero, maar ik ben ook niet homo, ik ben niet beta maar ik ben ook niet alfa... Het gaat zo maar door. Kon ik mijn gedachten maar iets meer polariseren. |
| reactie 537
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Laat je meevoeren met de flow waar je nu inzit. Ik kon het aan, dan moet jij het ook aankunnen. Hoe erg het leven soms ook tegenzit, er zijn ook goede dagen en mpmenten. Probeer ervan te genieten, van het leven dat je nog hebt |
| reactie 538
|
|
|
Ik ben vandaag ingestort vanbinnen .. Maar we moeten verder, krasneigingen onderdrukken en verder .. Ik ga maar slapen, anders slaap ik tijdens de les morgen .. Slaapgoed iedereen - Bart, het komt wel goed, daar ben ik zeker van. Wat Patros zegt is waar ^ |
| reactie 539
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Het gaat niet echt om aankunnen, maar eerder om verder moeten. Wat wil ik met m'n leven, wie ben ik en hoe toon ik mij, dat soort vragen beginnen voor mij nu en voor jullie waarschijnlijk nog niet te dringen. Aankunnen dat zou ik meer kunnen betrekken bij m'n moeder's ziekte en de vreemde thuissituatie, maar over 5 maanden ga ik al op kamers dus dat duurt ook niet eindeloos meer. |
| reactie 540
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat vraag ik me al sinds mijn tiende af; ik wacht nog steeds op antwoord... - Hetzelfde geldt voor jou Esmée. En ik kan jou echt niet missen :S |
| Naar boven | |