Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Aw, dankje Patros :s - Drie minuten op school en ik ben het al beu .. |
| reactie 542
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedemorgen, heerlijke warme zonnige lente-winterdag gisteren. Leuke werkdag-samenzijn gehad in Ruddervoorde Bart, leef je leven en geniet van elke dag. Je komt er vanzelf wel achter |
| reactie 543
|
|
|
Dan vraagt de lerares Godsdienst aan me; "wat is de zin van het leven" Euhm .. tja. Verkeerd moment. |
| reactie 544
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hangt ervan af hoe je er tegenaan kijkt, het is voor iedereen anders |
| reactie 545
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Gewoon een 3.0 voor Nederlands. Best trots, heb niet vaak het laagste cijfer van de klas Hallo, trouwens |
| reactie 546
|
|
|
Het was zo warm op de bus .. En dan sta je daar midden tussen veel te veel andere, zonder raam wat open wilt. Nachtmerrie -,- Ik hoop dat mijn krassen morgen weg zijn, ik heb geen zin in de 'wat is er met je pols' vragen tijdens zwemmen (ik wil eigenlijk ook niet zwemmen, maar oke) en het is te warm met lange mouwen .. Maar het duurt nog wel een week voor ze weg zijn vrees ik :-/ |
| reactie 547
|
|
|
Please Esmée stop er mee! Het lost niets op?! |
| reactie 548
|
|
|
Hetl ukt als ik schrijf, en dat doe ik nu al een vier dagen ofzo .. Ik krijg het niet over mijn hart om over de namen te krassen. Dan heb ik het gevoel dat ik de personen pijn doe :-/ Het lukt wel, ik ben gewoon langzaam mijn stukken aan het zoeken om ze weer vast te zetten, alleen dat ik weer even van nul moet beginnen, gisteren heeft me kapot gemaakt. Maar ik blijf gewoon vechten voor jullie en ooit gelukkig zijn. |
| reactie 549
|
|
|
Na regen komt zonneschijn... En als er wat is moet je het zeggen he?! |
| reactie 550
|
|
|
Yep, zal ik doen ^^ Maar na de zon komt ook weer regen. Maar dan moet ik leren omgaan met de regen. - Weet iemand hoe je ondertitels kunt doen ofzo bij het bekijken van een YT film ? |
| reactie 551
|
|
|
Een wat voor film?! Nop sorry, geen verstand van... En na die regen komt ook weer zonneschijn... En zo maar door... |
| reactie 552
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Voor mij regent het altijd. Maar het regent zonnestralen |
| reactie 553
|
|
|
Die is leuk |
| reactie 554
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Hellow mensen Alles goed met iedereen hier? |
| reactie 555
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zonnestralen, kan ik ook wel gebruiken. Ik voel me zo gekwetst als wat, .. Op de één of andere manier gaf mijn stiefvader mijn ma de schuld opdat zij mij heeft uitgenodigd om bij hen te komen wonen, waardoor ik me nu niet echt welkom voel. En mijn stiefvader gaf haar de schuld, maar hij heeft mij óók uitgenodigd, ... Ik heb dat in elk geval niet zien aankomen, ik kwam behoorlijk uit de lucht gevallen, en het doet nog zeer ook, ... |
| Naar boven | |