Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 586
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wel, Bloody Mary heb ik van gehoord, maar ken ik niet :-/ Oh, en ik begon ooit over een jongen die in z'n pyjama of zo voor de speigel stond en vermoord werd, was ook best wel lollig, nu is het heel serieus: Esmée zit links van de kleedkamer, vér weg van de deur, de andere meisjes zitten recht, kort bij de deur. Maar is wel fun, ik gooi mijn schoenen ook wel eens tegen hen op ofzo in het donker, en dan hoor je van 'Een spook heeft me!' en dan ja moet ik lachen |
| reactie 587
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, wat een stel bangepoeperds... Bij ons deed de gym docent weleens het licht uit en heb een stel van die arrogante trutten (sorry dat ik dat zeg) in de klas en daarvan is er toen eentje gillend in haar string de gang opgerend, terwijl die jongens daar allemaal stonden... Heb me echt suf gelachen... |
| reactie 588
|
|
|
Haha dat is zo vreselijk falend voor haar xD |
| reactie 589
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik wil het hier wel neerschrijven, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die daar zo blij mee zijn... |
| reactie 590
|
|
|
Je kan het me sturen via PB of FB ^^ |
| reactie 591
|
|
|
Weet je het zeker dat je het wilt weten? |
| reactie 592
|
|
|
Nope, maar stuur toch maar, het is maar een verhaal. |
| reactie 593
|
|
|
Niet mijn fout als je vannacht niet kunt slapen :$ |
| reactie 594
|
|
|
Nee, mijn fout dat ik het las dan. En als het te erg is stop ik toch gewoon met lezen ? |
| reactie 595
|
|
|
Als het te eng wordt is het vaak al te laat om nog te stoppen ^^ |
| reactie 596
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Patroohoos stuur gewoon hier |
| reactie 597
|
|
|
Sinds wanneer heet ik Patroohoos?? |
| reactie 598
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Slaapwel luitjes, ga mijn nest eens opzoeken... |
| reactie 599
|
|
|
Nu verteld mijn vader me dat mijn nonkel mensen backstage kan krijgen o.o Nu hoop ik met mijn héle hart dat hij me binnen en backstage krijgt voor BMTH .. Als dat lukt, mijn God ik zou gelukkig zijn. Abnormaal gelukkig zijn *Je weet niet hoe gelukkig, ik had tranen in mijn ogen toen ik alleen de náám BMTH op de affiche zag staan, dus laat me hen écht zien en misschien ontmoeten, ik zou nooit meer dromen kunnen hebben <3* |
| reactie 600
|
|
|
Dankje Summer, ik vind jou ook afschuwelijk, je mag een mening hebben, maar moet die zo cru zijn ? Van mij kan je paars haar en piercings verwachten, dus hoop maar dat je me nooit tegenkomt. Zodra ik kan, ben ik hoe ik wil zijn. |
| Naar boven | |