Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wauw .. Liet me nadenken .. - Lisanne, eten? Ging wel |
| reactie 572
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, wat was het dan? |
| reactie 573
|
|
|
Nah, rode kool :s Ik ga kijken of ik iets kan tekenen op de computer, ik ga zo falen .. Line art van iemand lenen mss .. Maakt niet uit, ik ben hier xD |
| reactie 574
|
|
|
gezellie Hoe was school eigenlijk? |
| reactie 575
|
|
|
Slecht natuurlijk, leerkrachten met irritante vragen, en ik zat niet echt alleen deze middag, ik wat op een bank bij wat meisjes (1 heeft de hele tijd op mijn schoot gezeten, haar vriendje keek ons zo raar aan) maar gewoon hele tijd muziek geluisterd |
| reactie 576
|
|
|
Haha.... Tja, sporten, had wel verwacht dat ik wat betere cijfers voor dat vak zou moeten halen, met mijn conditie enzovoort. Maar daar denkt de docent anders over, denk dat ie gewoon te veel van me verwacht ofzo |
| reactie 577
|
|
|
Haha, ik sport gewoon niet graag :'3 En ik ben niet lenig en niets, ik kan geeneens wiel xD |
| reactie 578
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het leukste aan de gym les is het einde |
| reactie 579
|
|
|
Ja, dat is waar ^^ En het is altijd gezellig als de jongens het licht uitdoen, iedereen is dan gillen, en ik zit gewoon rustig een spook na te doen om klasmeisjes op hen zenuwen te werken (Ik hou van donker, ik vind het gezellig :'3) |
| reactie 580
|
|
|
Begin de volgende keer als het licht uitgaat met een horrorverhaal |
| reactie 581
|
|
|
Nou ik ben best sportief, vind het heerlijk om te sporten. Doe het dan ook best veel... Heb dit schooljaar al 2 6en gehaald voor gym terwijl ik in die andere jaren misschien 1x lager dan een 7,5 heb gehaald... Wat is een wiel?! |
| reactie 582
|
|
|
Een rond voorwerp dat voor en achter op de fiets zit - Is een wiel niet een radslag? |
| reactie 583
|
|
|
Ja, euhmmm .. Wiel is ja, radslag, we noemen het gewoon wiel bij m'n thuis xD - Patros, ik begon vandaag over Jeff |
| reactie 584
|
|
|
Hahaha... grappig hoor Patros... |
| reactie 585
|
|
|
Begin over Bloody Mary of Black Angie. Kom je niet meer bij van het gegil |