Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 511
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Of "I'd rather be hated be hated for who I am than who I am not". Want dat gevoel heb ik ook heel erg vaak. Ken ik xD |
| reactie 512
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Of: "Don't judge my choices without understanding my reasons". Omdat ik mijn keuzes zelf ook niet snap.... Tja |
| reactie 513
|
|
|
En dan een die echt typisch Cobain is; "It's okay to eat fish, 'cause they don't have any feelings." |
| reactie 514
|
|
|
Maybe they have?! |
| reactie 515
|
|
|
We shall never know ;D "Yeah Jake and Jinxx play guitars, Andy sings, I run around topless and play for the ladies." Guess who -,- (Waarschijnlijk ken je h'm niet, het is Ashley Purdy xD) |
| reactie 516
|
|
|
Nog nooit van gehoord nee xD "My head is currently a horrible place to be'' |
| reactie 517
|
|
|
“Just because we wear make-up don't mean we can't kick your ass!†van Andy Biersack Ash zal je type wel niet zijn denk ik xD (http://cdn.buzznet.com/assets/users16/raeannvarona/default/ashley-purdy--large-msg-131008012606.jpg) |
| reactie 518
|
|
|
Haha, je kent me slcht maar toch ook zo goed xD |
| reactie 519
|
|
|
Haha xD Wel, het is gewoon een aparte 'soort'. En meisjes van mijn klas snappen niet waarom ik die Mac Harmon niets vind. Ik heb gewoon enge meisjes in mijn klas -,- |
| reactie 520
|
|
|
Maar aan die jongen vind ook niets aan... xD Ik ben denk ik gewoon geen echt meisje ofzo |
| reactie 521
|
|
|
Lisanne, troost je, volgens iedereen ben ik geen echt meisje. 'Hij - Ik zeg liever zij - heeft lang haar, géén sixpack, tattoos en zingt slecht' wel, pech, voor mij zijn zij echte jongens, en al die 'jongens' van jullie zo van die Kenpoppen xD |
| reactie 522
|
|
|
Ik hoef geen Kenpop hoor! xD Ben ook niet bepaald een versierder, zoals een aantal bij mij in de klas ofzo. Moet ook niets hebben van die populaire jongens, die denken dat ze alles zijn, die krijgen van mij gewoon een snauw... xD Ben gewoon een gek wijf |
| reactie 523
|
|
|
Ik zoek geen ruzie ofzo, mar als die irritante populaire jongen een rotopmerking geven, dan zoeken ze het. Ik ben al mijn hele leven alleen, en ik zoek geen lief *Tenzij Oliver of Andy ofzo wilt Sorry als ik laat antwoord, interview Andy an CC aan het kijken C: |
| reactie 524
|
|
|
Geeft niet, volgens mij reageer ik ook best sloom xD. Houd gewoon niet zo van arrogantie... Ik heb dit, ik heb zus... Wat boeit mij dat nou?! Ik heb een leven so what? |
| reactie 525
|
|
|
Ik heb letterlijk een zus die zoals dit doet: "Ik heb tenminste lang haar, veel schoenen, smaak in kleren en jongens, vriendinnen en muziekstijl." en dan ben ik van: "Zwijg kleine achtjarige parasiet." |
| Naar boven | |