Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 766
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Bezig met een powerpoint over Kurt Cobain =) Voordeel van mogen kiezen over wie je als spreekexamen neemt. Je moest je hemd nemen, en liefst iemand die niet veel mensen kenne, wel, ideaal, niet ? |
| reactie 767
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nice Esmée - Bartje, best wel heftige metal is meer blackned deathcore. Het is wel een goed nummer, maar qua heftigheid is het nog een kleuter |
| reactie 768
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ga me nou niet vertellen dat er een maat voor heftig bestaat, die bands die het er voor doen gewoon heftig te zijn vind ik enorme bullshit. Ik vind bepaalde stukken van Bach heftiger dan bijna elk deathcore nummer. |
| reactie 769
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hallo iedereen! Weer heel veel pagina's bijgekomen op korte tijd hier Ga ze niet allemaal lezen |
| reactie 770
|
|
|
Patros, het enige, haal eens uitleg over hem, want er staat niets buiten geboren op 20 februari 2967, gestorven 5 april 1994, leadzanger/gitarist Nirvana, zelfmoord op z'n 27 met een hagelgeweer (pijnlijk denk ik Bart, ik vind het wel leuk hoor, alleen niet totaal mijn ding |
| reactie 771
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Lisanbe ik heb morgen wiskunde. Daarna blokuur bio -_- |
| reactie 772
|
|
|
Aah medelijden met jullie ;D |
| reactie 773
|
|
|
VAKANTIE! |
| reactie 774
|
|
|
IK OOK EVI |
| reactie 775
|
|
|
WIJ ZIJN COOL ESMÉE!! |
| reactie 776
|
|
|
Met de satanische uitspraken en vocalen van Bach krijg je geen gehoorsbeschadiging. Die bands die "het erom doen" reageren gewoon haat af met powerchords, double-bass drumkick en screamo/grunting/exhale. Maar die solo's blijven goed - Esmée, heb je verder gezocht dan pagina 1 van google? - Jullie zijn iratant met die capslock -,- |
| reactie 777
|
|
|
JE ZAL ER TOCH TEGEN MOETEN KUNNEN, PATROS, WANT IK BEN NIET VAN ZIN ER METEEN MET TE STOPPEN |
| reactie 778
|
|
|
Srsly, kappe! |
| reactie 779
|
|
|
Je hoeft daar heus niet zo heftig op te reageren ze... |
| reactie 780
|
|
|
Evi, ik werd er ook best gek van Patros, ik typ niet met Caps, ik typ met Shift |
| Naar boven | |