Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 736
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Lekker warm? De zon schijnt wel lekker, dat wel. Heerlijk ook die blauwe lucht |
| reactie 737
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Het is warm als je achter het raam zit in de zon... Maar buiten in de schaduw is het gewoon nog winter... En Nathan, op 21 maart volgens mij! |
| reactie 738
|
|
|
Ja toch he. Maar er zijn ook veel mensen die zeggen dat lente op 1 maart begint, zomer op 1 juni, .. Nu ja, ik hou het ook maar op de 21e. Dat heb ik tenslotte geleerd vroeger |
| reactie 739
|
|
|
Haha, heb jij wat geleerd dan?! |
| reactie 740
|
|
|
Ehm.. Alleen de dingen die ik leuk vond/vind |
| reactie 741
|
|
|
Je-ns Berichten: 81 |
Ja Nathan dat klopt, dan begint de meteorologische lente, meteorologische is altijd de eerste van de maand! En de astronomische juist weer op de 21e haha, ingewikkeld |
| reactie 742
|
|
|
Wat is het verschil tussen meteorologisch en astronomisch? |
| reactie 743
|
|
|
Meteorologisch is gwn om de klimatologische berekeningen eenvoudig en uniform te houden |
| reactie 744
|
|
|
Ok te ingewikkeld |
| reactie 745
|
|
|
Haha ik vind het ook vaag, maarja stond op internet. |
| reactie 746
|
|
|
haha, meneer (of niet?!)hangt hier even de slimme uit en wat blijkt?! Nee grapje |
| reactie 747
|
|
|
Ja sorry, als ik de domme uit probeer te hangen komt het niet echt geloofwaardig over hé.. Grapje! |
| reactie 748
|
|
|
Haha, ook weleens last van... Denk je dat iets doms zegt, roept er iemand "ja dat bedoel ik!". *Stiekem voel ik me dan héél slim* |
| reactie 749
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Lisanne toch xD Ik heb zonet gevonden hoe ik foto's op mijn mobiel kan zetten, dit komt nooit goed, het ding gaat nog ontploffen, zoveel Oli Skyke's |
| reactie 750
|
|
|
Esmée; ben weleens slim hoor! Morgen geen gym! |
| Naar boven | |