Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 796
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, leuk (volgens mij wist ik dat al) En jouw zus had iets met Barendrecht toch?! |
| reactie 797
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, zij zit op de hoge school |
| reactie 798
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, weet trouwens zeker dat er in Barendrecht geen Hoge School zit, anders hadden wij niet naar R'dam gehoeven... Maarre luitjes, slaaplkkr! Ik gaaa! |
| reactie 799
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, het ligt niet aan het blond zijn, hoor, ik ben blond en snapte wel dat ze ambras bedoelde Ik moet maar eens gaan familieën, een film, Jeej -,- Maar oke, ik kan nog BMTH luisteren |
| reactie 800
|
|
|
Ik weet het niet, ik kom nooit in Barendrecht, dus weet er niks over Slaaplekker |
| reactie 801
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik had er nog nooit van gehoord |
| reactie 802
|
|
|
Ik ben voor de eerste keer trots op een tekening Oke, geen gezicht, maar Oli's getatoeërde hals is ook best moeilijk |
| reactie 803
|
|
|
Die hals is echt awesome gemaakt Ik zou echt wel willen dat ik zo mooi kon tekenen als jou |
| reactie 804
|
|
|
Auw dankje Ik ga zodadelijk Oli afwerken en slapen, denk ik .. maar even kijken hoe FB werkt, stomme update, alles naar de haaien, eb een aparte app nodig om foto's te kunne posten op Emo is our Religion -,- en ik postte vandaag echt teveel,misschien 70 foto's xD Als ik jullie niet meer 'zie', tot 'morgen' |
| reactie 805
|
|
|
No problemo amic - Ik heb maar iets van 20 foto's gezien anders - Goodnight |
| reactie 806
|
|
|
Dan heb je mis gekeken xD 1 status had al 39 foto's. |
| reactie 807
|
|
|
Waarom zoveel? Goedemorgen |
| reactie 808
|
|
|
Ik verveelde me Nathan,en ik was foto's van helden op mijn mobiel aan het plaatsen dus postte ik die ook maar |
| reactie 809
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Esmée, je bent een dikke negeerster. |
| reactie 810
|
|
|
Jij een dikke stalker ^ Laat me gewoon gerust, echt waar, je gaat zo ver dat ik je nog ga blokkeren op FB, bloedserieus. |
| Naar boven | |