Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 496
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Irriteren?! Nog wat harder je best doen dan! En ik probeer wat van mijn wiskunde te snappen btw... |
| reactie 497
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
XD haha ja graag |
| reactie 498
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Veel plezier met jullie bezigheden dan |
| reactie 499
|
|
|
o thanks, zal ik nodig hebben... |
| reactie 500
|
|
|
Ik ben er vandoor, tot ergens als ik snachts terugkom |
| reactie 501
|
|
|
Snachts ben ik lekker aan het slapen |
| reactie 502
|
|
|
Haha, tot morgen dan! Doe niet aan snachts internetten. Probeer dan te slapen, al ben ik bijna elke nacht vanaf 2 Ã 3 uur klaarwakker... |
| reactie 503
|
|
|
Hoe komt dat zo Lisanne? |
| reactie 504
|
|
|
I don't know... Gaat mijn wekker in mijn hoofd af ofzo... Is wel vermoeiend trouwens en ik loop dagelijks met wallen rond. Al ben ik de enige die dat kan boeien |
| reactie 505
|
|
|
Oei, dat is wel vervelend ja. En als je een halfuur later naar bed gaat? Of je doet iets anders voor het slapengaan? |
| reactie 506
|
|
|
Lig nu al voor pampus eigenlijk... Dus later naar bed gaan is geen optie (misschien als ik om 1 uur snachts ga slapen maybe maar dat laten ze hier echt niet toe) En dat andere heb ik ook al geprobeerd... Maarja, word vast wel weer beter! |
| reactie 507
|
|
|
Oei nee, je moet ook niet té laat naar bed gaan En een warm bad/douche (denk dat bad beter is), ik denk dat dat ook wel tot de goeie mogelijkheden hoort |
| reactie 508
|
|
|
Douche altijd smorgens omdat ik mijn haar anders niet in model kreeg, maar kan nu natuurlijk (mijn haar is weer kort) wel gewoon savonds douchen En een warme kop melk moet ook wonderen doen, alleen niet voor mij Maarre, ga je ook verlaten, nog ff beneden mijn gezicht laten zien en dan mijn nest in! Slaaplkkr en misschien tot morgen! |
| reactie 509
|
|
|
Oke, veel plezier en slaapwel alvast En niet per ongeluk rond 3u wakker worden he Tot morgen misschien |
| reactie 510
|
|
|
Is er nog iemand .. het is net een kerkhof hier momenteel |
| Naar boven | |