Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 481
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Heel misschien dat ik een BVB teken wil, maar dat enkel als ik hen nog leuk vind op mijn 16de. En vandaag WEER Ashley ruzie: hij is een meisje, nee jongen, meisje, jongen ! |
| reactie 482
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Lisan: Ja precies Ik weet al sinds vorig jaar wat ik voor tattoo wil <3 |
| reactie 483
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Ik wil nog altijd een tekentje dat ik met een overleden vriendin maakte laten tatoeëren... Mandy; wat dan?! |
| reactie 484
|
|
|
Ik mag het zowieso nooit van mijn ouders, zelfs niet als ik hen vertel dat het een eerbetoon is .. |
| reactie 485
|
|
|
Ik wil een tattoo, van een kompas, met in het midden ( wat dur normaal zo'n windroos is) een hartje. En misschien nog vleugels eraan. |
| reactie 486
|
|
|
Nou hebben mijn ouders daar geen zeggenschap over, dus dat maakt het al weer wat makkelijker. Maar wil wel wachten totdat ik wat ouder ben, misschien verander ik nog wel van gedachte en als ik eerlijk moet zijn durf ik op het moment ook niet |
| reactie 487
|
|
|
Lisanne, waarschijnlijk durf ik ook niet meer als ik kan / mag |
| reactie 488
|
|
|
Haha, ben ik gelukkig niet de enige... xD |
| reactie 489
|
|
|
XD Tja, maar als je het met je heel hart wilt doet pijn er niet toe. |
| reactie 490
|
|
|
dat is waar, maar pijn is niet het ergste denk ik... Ben wel wat gewend, weet eigenlijk niet zo goed wat me tegenhoud. Vind het denk ik gewoon heel erg eng.... |
| reactie 491
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gelukkig hoef ik zelf geen piercing of tattoo |
| reactie 492
|
|
|
Het blijft altijd eng denk. Want je weet nooit of je het over 20 jaar nog leuk vind en als het er eenmaal is kan het niet meer weg. |
| reactie 493
|
|
|
Tja, ik ken een doodnormale bijna saaie man die zich Indianen heeft laten tatoeëren .. Ik ben er 95 % zeker van dat ik een tekst neem. En ergens 80 % dat ik een piercing neem :3 |
| reactie 494
|
|
|
Haha, Nathan, misschien ik zomenteen ook niet... Neem gewoon een plaktatoeage! |
| reactie 495
|
|
|
XD Snel tekening afwerken, jullie irriteren en TV kijken |
| Naar boven | |