Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Dat haar is indd geweldig. Helaas heb ik *** haar en kan dat dus never bij mijn haar xD |
| reactie 467
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Met krullen wel dan ?! Dan moet ik m'n haar iedere dag stijlen, Holy Hell, nee dankje. Ik wil zwart haar met paarse punten, of gewoon helemaal blauw of paars :3 |
| reactie 468
|
|
|
Ik heb krullen, mega mega dik haar, pluizig gewoon vreselijk xD Gaahaaf! Ik zou graag me haar roze/rood willen maar me ouders zien me aankomen.. Kan niet wachten tot ik 18 ben, dan tattoo <3 Misschien krijg ik hem al als ik 17 ben |
| reactie 469
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
en daar kom ik met mijn korte, bruine haar |
| reactie 470
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat is er hier weer een hoop gebeurd joh |
| reactie 471
|
|
|
Mandy, ik neem ook een tattoo als ik van mijn ouders af ben maar mag je al niet na je 16 de zonder toestemling een tattoo nemen ? als ik moet wachten met een tattoo of piercing tot mijn 18 .. kan niet xD |
| reactie 472
|
|
|
Nathan, altijd toch?! Esmée; volgens mij is de leeftijd 16 ja.... |
| reactie 473
|
|
|
Nou van wat ik weet is het 18 zonder toestemming Maar we zullen wel zien, mijn ouders zijn er echt niet voor namelijk xD |
| reactie 474
|
|
|
Ach, de leeftijd 18 is zo behaald |
| reactie 475
|
|
|
Jaah, nog 3 jaartjes Heb het btw ff opgezocht de wettelijke minimum leeftijd is 16 mits toestemming van de ouders en anders vanaf 18 |
| reactie 476
|
|
|
Damn xD Wel, .. vijf jaar hierzo En ik ga wat tekenen voor DeviantART, en TV kijken denk ik. Tot vannacht |
| reactie 477
|
|
|
Voor je het weet.. Veel plezier Net wezen kijken in een huisje bij Wingene, daarna bij vrienden in Ruddervoorde gegaan om de foto's te laten zien die we daar gemaakt hadden. Mocht ik fijn voorlezen voor de kleintjes |
| reactie 478
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wil ik er iets met bloed op doen, is het te eng voor mijn moeder. Ik ben al blij als ik iets mag hebben met een skelet, mijn moeder vindt skulls, net zoals BVB, 'te eng'. |
| reactie 479
|
|
|
Sommige shops zetten trouwens al vanaf je 12 ( wel met toestemming) sommige vanaf 16 zonder toestemming sommige nieteens onder de 18, dus nu weet ik het zelf ook niet meer xD |
| reactie 480
|
|
|
Haha, Mandy, dat is net zoiets als dat ze geen sigaretten mogen verkopen onder de 18 maar dat doen ze wel... |
| Naar boven | |