Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Meh, ik ga achter Bon aan |
| reactie 377
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Waarom.. tja Er zijn helaas heel veel redenen voor |
| reactie 378
|
|
|
Probeer afleiding te zoeken, dan denk je er minder aan |
| reactie 379
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, Bon .. ? Mandy, het spijt me om dat te horen. Het klein het ook klinkt, ik ben er voor je. |
| reactie 380
|
|
|
Ik weet heus wel dat ik kan stoppen hoor. Maand gelukt. Esmée don't feel sorry for me. En dankje. Maar ik zal toch nooit snel naar iemand toegaan om erover te praten ben nou eenmaal niet goed met mensen.. |
| reactie 381
|
|
|
Bon Scott van AC/DC |
| reactie 382
|
|
|
Mandy, wat je wil, ik ben hier gewoon als je me nodig hebt. Patros, oh .. oke. Als mijn batterij leeg is ben ik weg denk ik ja, over 10-15 minuten. |
| reactie 383
|
|
|
Ligt niet aan een van jullie of iets, maar ik ben gewoon ''bang'' voor mensen. En alsnog bedankt, we zullen zien of ik het ooit nodig heb |
| reactie 384
|
|
|
Summer whahahahah xD Tis maar wat je elende noemt hea |
| reactie 385
|
|
|
^^ Ik vertrouw geen mensen, Emma uitzondering, want nadat ik een meisje toelichtte over wat krassen op mijn arm, checkt ze mijn arm iedere week .. natuurlijk vind ze nooit wat, krassen verdwijnen. |
| reactie 386
|
|
|
En je hebt toevallig geen neefje dat je account hackt .. *sorry voor wie me snapt :s* |
| reactie 387
|
|
|
Esmée zo'n beetje hetzelfde hier.. Alleen weten mijn vriendinnen het dan wel maar dat is niet uit vertrouwen verteld maar overmacht. Maar gek genoeg cheken ze nooit iets ofzo.. Summer so what? Dan alsnog kunnen mensen oordelen over de persoon die jij bent om dat forum |
| reactie 388
|
|
|
Als je weer de behoefte krijgt om te snijden, vul dan een glas voor de helft met water. Het glas moet je zien als het leven. Het water is de huid. Steek het mes in dat water en zie wat er gebeurd. Het lijkt alsof het water kapotgaat, net zoals je echte huid. Je kunt dat water, je lichaam, kapotmaken maar de lucht die de rest van je leven vult, kan niet kapot. Je moet die lucht, je toekomstige leven, zo vrolijk en positief mogelijk vullen. De rest van je nieuwe leven staat voor de deur, en dat leven begint morgen |
| reactie 389
|
|
|
In mijn klas zit 1 meisje die graag met me omgaat, maar ze is te levendig en blij .. hoe wijs je vriendschap af als iemand iedere dag bij je zit .. Summer, je doet me aan iemand denken. |
| reactie 390
|
|
|
Patros wat een lap tekst. Maar dat zal vast niet helpen net als al die andere stomme dingen zoals nagellak remover op je arm doen enz checken* |
| Naar boven | |