Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 346
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jeff the killer. Komt 's nachts bij mensen langs. Hij zegt "go to sleep" en je wordt door hem vermoordt. - Ze denken bij mij dat ik geen ziel heb... |
| reactie 347
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Esmée Whahahahha dat soort dingen heb ik ook ALTIJD ik gooi altijd potjes om. over mijn net schone aangetrokken kleren. Horrroorrr <3 Ik kijk nu rtl late night, je zal je kind maar 20 jaar kwijt zijn.. jezus.. |
| reactie 348
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Meer uitleg misschien niet geven, wie weet wie het leest, wil geen nachtmerries op m'n geweten :$ |
| reactie 349
|
|
|
I love horror!! Moeten ze maar niet lezen |
| reactie 350
|
|
|
Nee, horror freaks xD Ik ben bang voor horror, ik hou alleen van Jeff. |
| reactie 351
|
|
|
Ikkee ook <3 Welke film vinden jullie t best? ( ik heb er trouwens nog niet heel veel gezien mijn pa is er niet echt blij mee ) |
| reactie 352
|
|
|
Ik ken alleen reclame van The Countering. Komt ALTIJD voor mijn liedjes. |
| reactie 353
|
|
|
Ik ben ook bang in het donker, doodsbang eigenlijk. Maar dat komt niet door die horror |
| reactie 354
|
|
|
The Thing en The Exorcist blijven goeie films. Psycho-horror zoals Hostel zijn ook wel geinig |
| reactie 355
|
|
|
Summer, ik ben ook bang voor horror, ik vind Jeff alleen leuk. Plots weet ik zeker dat ik niet kan slapen vannacht :$ |
| reactie 356
|
|
|
The Conjouring , Cabin in the woods, dark skies. Dat soort films houd ik van Women in black, die film vond ik zo vreselijk mooi <3 |
| reactie 357
|
|
|
The Black Sheep is ook wel goed |
| reactie 358
|
|
|
Donkerhaters o.o Ik ben verliefd op de nacht met haar sterren en volle maan |
| reactie 359
|
|
|
Esmée, sinds wanneer is Andy een nacht met sterren en een volle maan? - Dus Amsterdamned is ook al eng? o_O |
| reactie 360
|
|
|
Ik haat het donker niet soms omarm ik het. Maar ben bang om dingen te zien/horen idk ik heb dat al sinds ik heel erg jong ben |
| Naar boven | |