Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 391
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
En bedankt Esmée dat je me zo goed vertrouwt -,- |
| reactie 392
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Esmée dat is ook nogal herkenbaar.. Tja.. bij mij lopen mensen na een tijdje vanzelf wel weg dus heb daar nooit problemen mee, wil ik dat mensen blijven gaan ze weg. Wil ik dat ze weg gaan doen ze dat ook dusja |
| reactie 393
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mooi gezegd PF Mijn mobiel is dood, ik ook, we gaan samen slapen ;D tot morgen x Mandy, je kan het altijd proberen .. wristst are for bracelets, not for cutting (- Kellin Quinn) |
| reactie 394
|
|
|
Gecondoleerd met je mobiel |
| reactie 395
|
|
|
Esmée tuurlijk, ik probeer ook wel hoor. Geloof me mensen op internet kunnen ook vreselijk zijn *praat nu echt niet over haar' vriendin' die haar heel boos heeft gemaakt door te zeggen dat een andere vriendin voor haar is gestopt met snijden en ik dat niet kan/wil* |
| reactie 396
|
|
|
Patros, you may be sure ;D Mandy, nah, wat een onzin. Je kan niet voor iemand stoppen. Goed dat je probeert Ik ben weg, adios, tot morgen x |
| reactie 397
|
|
|
Soms kunnen mensen van internet juist heel goed zijn. Zonder mij was Esmée er niet meer geweest (zegt zij tenminste), en dankzij Sheala heb ik weer zin gekregen om te leven |
| reactie 398
|
|
|
Esmée Slaap lekker <3 |
| reactie 399
|
|
|
Is ook zo, Patros, je hebt veel in mijn leven gedaan zonder het te beseffen, je hebt me van hardrock laten houden, je hebt me vaak genoeg 'gered'. Maar je wil het niet beseffen Oke, serieus, ik slaap al achter mijn gsm, echt weg xD Slaapse Mandy <3 |
| reactie 400
|
|
|
Muzieksmaken kunnen altijd veranderen - Ik ga ook maar eens vroeg slapen vandaag :-/ |
| reactie 401
|
|
|
NOOOOOO iedereen laat me alleen Lalalal ik ben de enige hier en ik verveel me.. Waarom duurt het zo verdomd lang om video op youtube te zetten grrr.. |
| reactie 402
|
|
|
School .. geweldig. Zeker dat ik een onvoldoene ga halen voor aardrijkskunde. Maar oke, suc666 |
| reactie 403
|
|
|
Suc666 Esmée |
| reactie 404
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom heet het eig. 'suc666'? Je zegt toch ook niet 'succescesces'? |