Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 316
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Doe ik ook wel es hoor, naar mijn laptop lachen. Meestal als ik perongelijk mijn eigen profielfoto weer bekijk |
| reactie 317
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ik lach vaak naar mijn laptop en praat er ook vaak tegen xD Ik dronk als 5/6 jarige bacardi, ik mocht wel ff een slokje van mijn vader cola.. ehum |
| reactie 318
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haha xD Ik lach op mijn mobiel, en ik zit echt letterlijk mijn FB uit te lachen xD Ik werd gedwongen door mijn vader opblijn FB foto te veranderen :$ ik zieber duister uit op diefoto |
| reactie 319
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Stiekem denkt hij dan bij zichzelf *Wat ben ik HOT* Haha Esmée, zie je wel, vijfjarige alcoholverslaafde |
| reactie 320
|
|
|
Dubbelzicht en koppijn is dronken denk ik En ik heb een vriendin die serieus zegt: Oh god die is mooi *klik* oopls eigen profiel. |
| reactie 321
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Whaha springbok Tuurlijk denk patros dat |
| reactie 322
|
|
|
Halve jenever glas of een fles? |
| reactie 323
|
|
|
Haha, beetje zelfvertrouwen is wel ok denk ik |
| reactie 324
|
|
|
Glas, anders was ik dood denk ik xD |
| reactie 325
|
|
|
Als 5-jarige, absoluut Mijn broer heeft ooit eens een half potje pillen ingeslikt van mijn grootmoeder toen hij 2 jaar oud was. Mijn mama kwam boven kijken in de kamer van mijn grootouders, waar mijn broer toen even sliep, en zag dat hij dat potje vasthad. Al lachend zijn ze naar het ziekenhuis gereden om daar tot de constatatie te komen dat hij wel kon sterven |
| reactie 326
|
|
|
Zuslief greep op vakantie naar haar 7up, en na een paar seconden kwam ze erachter dat hij papa's rosé was |
| reactie 327
|
|
|
haha |
| reactie 328
|
|
|
Summer we zijn gewoon lol.aan het maken |
| reactie 329
|
|
|
Mijn vader had tijdens het BBQen de mayo en de bakboter naast elkaar op tafel te staan. Doet hij de mayo op de BBQ |
| reactie 330
|
|
|
XD Mijn moeder kwam kijken waarom ik zit te lachen xD Een random feit over mij .. ik kan niet aftellen in 10 tallen xD Ik ga van 100 90 80 70 60 50 40 30 12 11 .. omdat twaalf en twintig hetzelfde beginnen :3 |
| Naar boven | |