Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rosé en witte wijn zijn wel te doen. Of de fruitige rode wijnen. *ik ben GEEN alcoholverslaafde, op vakantie in Frankrijk gingen we bij een wijnboer langs* |
| reactie 302
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Tuurlijk, dertienjarige met drankproblemen Evi |
| reactie 303
|
|
|
Esmée heeft geen drankprobleem! Ze maakt er geen probleem van als ze drinkt *srry, droger dan een champagnekurk) |
| reactie 304
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat niet is kan nog komen Esmée Van wijnen moet ik zelf ook niks van hebben. Geef mij maar gewoon bessensap, heerlijk |
| reactie 305
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Als er dertienjarige moeders zijn, zijn er ook dertienjarige alcoholverslaafden eh Esméetje |
| reactie 306
|
|
|
Bessensap zegt ie, bedoel je niet bessenjenever? |
| reactie 307
|
|
|
Haha Evi Nee, ij stel je teleur, ik drink niet. Nathan, ja hoor xD Patros, .. wat zei je over 'nuchter' ? |
| reactie 308
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Whaha volgens mij worden we hier allemaal zwaar alcohol verslaafd |
| reactie 309
|
|
|
Ja, zeker dat. XD |
| reactie 310
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik zou het niet weten Patros, ik doe alsof mijn neus bloedt |
| reactie 311
|
|
|
Ooh, onlangs moest ik achter de toog staan bij een jeneverkraampje Ik heb cactusjenever, appeljenever, vanillejenever en chocoladejenever geproefd Scouts is ongezond, haha Daar drinken ze te veel cava en jenever en pisang xd |
| reactie 312
|
|
|
Een Fries is altijd nuchter, uitgezonderd aan de bar Ik ben meliger dan een zak meel of droger dan een zak woestijnzand |
| reactie 313
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Whaha patros xD Nu moest ik vet hard lachen en me vader keek me zo aan van ''wtf waarom lach je naar je laptop'' xD |
| reactie 314
|
|
|
Patros Fibros, dat rijmt |
| reactie 315
|
|
|
Je meent het .. dat is je tweede naam waarschijnlijk .. Wel, ik dronk als vijfjarige een halve jenever :$ die stond op de grond (Jeneverfeesten |
| Naar boven | |