Huiskamer: Praatje slaan [6]
| reactie 166
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, ik overdreef wel, maar het is gewoon niet tof dat je dit opende. Ik wil gewoon even afstand, je bent geen k*t vriendin, maar 53 berichten in 2 dagen ?! Ik heb gewoon tijd nodig, en ja, je word gepest, maar ik word ook buitengesloten, uitgescholden en vernederd. Je bent heus niet de enige. Gewoon .. me dit is het vervolg laten openen alsjeblieft :$ Dankje, en sorry voor mijn 'grofheid' en dat ij even afstand nodig heb. Ik ga even leren enzo, maar dan kom ik ook :3 - Ben zo jaloers .. paar volwassenen die ik ken gaan naar Graspop (hardrock festival) en.weet je wie komt .. Advenged Sevenfold. Verdomme A7X en ik ben te jong |
| reactie 167
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Oki sorry dat ik dit opende, maar ik wou het ook voor één keer eens openen. Volgende keer(en) is jou beurt _ Dat suckt :$ |
| reactie 168
|
|
|
Dankje Emma, en echt, ik besef nu al dat ik niet kwaad kan blijven :$ sorry, ik werd alleen gek van je gestalk *Ik ben echt zo'n debiel xD* |
| reactie 169
|
|
|
*Je bent geen debiel Na ja, maakt niet uit. I ben 'soms' ook wel eens boos |
| reactie 170
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Hallo, alles goed met iedereen? |
| reactie 171
|
|
|
Robbe .. raar kind Ik heb een zin bedacht, sorry xD Hi, I'm Not Perfect, and I know who you are, you are Judging The Wrong Person. (sorry, snap je |
| reactie 172
|
|
|
Ja alles goed Leuke zin Idd.. Robbe raar kind.. Ik heb iets mega gemeen gezegd tegen hem :S Ik zei: 'Ga naar de kapper joh!' But yeah.. Don't mess with this gurl! |
| reactie 173
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Je mag van je afbijten |
| reactie 174
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Halloa I'm back in the townnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Of je nou leuk vindt of niet... |
| reactie 175
|
|
|
Emma, gewoon bijten Letterlijk bijten xD *hondachtig gedrag te huize Esmée* Maar Emma, dat je me sms, Oke, maar niet blijven sturen schat x Lisanne !! Welkomshug |
| reactie 176
|
|
|
uhmmm... Ik zeg altijd dat ik niet bijt xD (als mensen me bang aankijken) Dus als ik het dan ga doen, dan lieg ik... En Emma, bedankt voor je lieve reactie bij 'Would there be anything?' |
| reactie 177
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
En dat is dus een meidenruzie: twee dagen afkatten en dan opeens niet zonder elkaar kunnen -,- |
| reactie 178
|
|
|
Patros, ja zo is het nu eenmaal. Lisanne, ik bijt wel :S |
| reactie 179
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
hahaha ja daar heb je wel gelijk in XD dat is altijd met een meidenruzie |
| reactie 180
|
|
|
Haha, is dat zo typerend voor meiden dan?! nog nooit gehad namelijk En Esmée, tja smaken verschillen he?! |
| Naar boven | |