Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 841
|
|
|---|---|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Lisan hahah wat zeur je dan Wat gaan jullie allemaal doen in de paasvakantie? |
| reactie 842
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, alvast veel plezier! Aan de andere kant moet ik dan ook al hebben gekozen... Dus wacht er nog maar ff mee... in de meivakantie (zo noemen we dat hier, ook al is het geen mei) ga ik bijna 2 weekjes naar Spanje jij?! Maarre ga nu wel ECHT, moet maar eens naar bedje toe |
| reactie 843
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Haha paas/meivakantie kan allebei ( ik woon gewoon in Nederland Leuuk!! Ik ga niks doen voor zover ik weet, ja met mijn vriendin mee op de boot |
| reactie 844
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
In België is er geen meivakantie, wij hebben 2 weken paasvakantie Slaaplekker Lisanne |
| reactie 845
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan, gemeen :O Veel plezier alvast. Slaapgoed Lisanne x |
| reactie 846
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Dat is niet gemeen, dat is leuk |
| reactie 847
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Kun je srs grunten Esmée?? Ben bezig de riffs en solo van In The End op te zoeken. Tot nu toe nog niks gevonden - Wat hebben jullie toch?? Paar uurtjes off, meteen 209 berichten erbij... |
| reactie 848
|
|
|
Ik weet het niet, ik kan exhale, denk ik. Maar het klinkt niet bij me, heb een verdomd rare stem xD En als je In The End kan spelen, je moet het op yt zetten ofzo 209 lmao xD |
| reactie 849
|
|
|
Ook wel nice - Ik luister de laatste tijd ook wel veel naar Hollywood Undead-Street dreams. En naar Lost It All van BVB - Als het ooit lukt... |
| reactie 850
|
|
|
depri Berichten: 26 |
Hehe, ben net thuis van mijn spychiater. Ik heb een liedje voor hem Gezongen: I believe I can fly, I believe I can touch the sky. I think about It every night en day. O I belief I can sorrow. Als afscheid maar wat denk je? Hij heeft er gelijk een andere homo spychiater bij geroepen en mijn medicatie verhoogd. Ik moet vanaf nu op dagbehandeing komen. Elke dag vam 9 tot 5 uur praten. *duivels* |
| reactie 851
|
|
|
Patros, dankje :s maar gitaar is veel mooier ;D Depri, wel, niet welkom terug bij ons meid. |
| reactie 852
|
|
|
Je hoort niet vaak exhale, vooral niet bij meisjes en vrouwen. Het is eig. best bijzonder dat je dat kunt... |
| reactie 853
|
|
|
Het is wat je kunnen noemt xD |
| reactie 854
|
|
|
Zijn er trouwens speciale oefeningen voor om te leren 'roepen'? |
| reactie 855
|
|
|
Tja, ja, ze vertellen van waar je moet roepen (niet je stembanden) maar onder je middenrif, als je zucht, daar komt het vandaan, en hoe je het moet gebruiken, ook oefeningen van zing de klinkers en roep er 1, opnieuw, roep een ander, .. |
| Naar boven | |