Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 856
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat lukt me wel. Alleen als ik teksten wil doen begin ik automatisch meer te screamen. Hoe hou jij dat onder controle dan? |
| reactie 857
|
|
|
depri Berichten: 26 |
O, ik moet van mijn spych aan bartart doorgeven dat hij morgen aanwezig MOET zijn voor dagbehandeling, samen met mij. Luiehond en youdontknow MOETEN ook aanwezig zijn, anders volgt gedwongen opname. |
| reactie 858
|
|
|
Bartje moet morgen repeteren met zijn band. Luiehond ben jij en youdontknow what you're talking about |
| reactie 859
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Als ik er eenmaal mee begonnen ben, blijf ik zo roepen. Maar ik moet dringend weer beginnen, toen ik ziek was heb ik maar 1 keer geschreeuwt. Het enige wat ik echt te menes moeilijk vind, neem nu het eerste stuk schreeuwen van King fora day , Vic schreeuwt en zingt luid door elkaar. |
| reactie 860
|
|
|
Ik dacht dat King for a day net zo was als in the gunsling van BVB. Eén iemand grunt of screamt, een achtergrondzanger zingt met gewone stem. In the gunsling zingt Jinxx het zelfde stuk tegelijkertijd dat Andy grunt |
| reactie 861
|
|
|
bla bla bla dit verhaal gaat over Bla bla bla dit verhaal vertel je mij niet na Bla bla bla is geen prater Bla bla bla zei die later Klets maar Babbel maar Bep maar Klep maar Ratel maar Kakel maar Bla bla bla |
| reactie 862
|
|
|
Ik wist niet eens dat Jinxx zong *ik voel me zo dom vandaag* King for a day is best wel .. raar. Kellin's stem is al zo 'schattig' ( |
| reactie 863
|
|
|
Jinxx en Jake doen vooral achtergrondzang. Jinxx zingt het zuiverste van die twee en soms valt CC bij. Hun samenzang is ook goed trouwens |
| reactie 864
|
|
|
Overal een groot gevaar, En toch rust om ons heen. Er is geen plek om veilig te zijn, Ook al is er liefde om me heen. Ik loop aan jou te denken, Nergens anders aan. Ik hou veel van jou, Maar met onze vrijheid is het gedaan. |
| reactie 865
|
|
|
Dat je van me houdt snap ik wel hoor (\·^), maar laat dat ook es merken Geen vrijheid? Zit je in de Koepel of in een P.I. afdeling? |
| reactie 866
|
|
|
Dankje voor de wijze les ^ Ik weet enkel dat Ashley gitaar speelt en zichzelf als entertainment voor de vrouwelijke fans vind. Jinxx speelt viool in 1 clip, Jake speelt gitaar en zingt dus ook, CC vind ik gewoon geweldig xD en Andy, jaah, wat moet je zeggen, hij zingt goed en ik vind hem ook geweldig. Heeft iemand nog wat van Jorinda gezien of gehoord ? |
| reactie 867
|
|
|
Niks meer van haar gehoord nee |
| reactie 868
|
|
|
Vraag me af of alles goed gaat met haar. En Sheala is precies ook weg na het 'conflict' |
| reactie 869
|
|
|
Sheala is gestopt met het forum, maar ze probeert nog wel te dichten. Ze is wat down, maar maak je geen zorgen, het komt goed met haar. |
| reactie 870
|
|
|
Alweer voorbereid op een week van kritiek, emo scheldwoorden en gehaat. Pff .. waarom zit ik niet op Pico .. |
| Naar boven | |