Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 871
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wat is pico? |
| reactie 872
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
De kunstschool. Serieus 7 uur per dag bezig met muziek, kunst, .. het loopt er vol mensen met mijn muzieksmaak en mijn 'soort' van mensen. Maar ik zou niets bereiken in het leven als ik erheen ging, ouderpraat. Altijd al naar Pico willen gaan. |
| reactie 873
|
|
|
Je kunt prachtig tekenen, je bent veel met muziek bezig, je kan exhalen (technisch gezien een zangtechniek), dus ik zie het probleem niet |
| reactie 874
|
|
|
ouderlogica, je bereikt niets, zult niet naar de universiteit kunnen, zal een eenzame dopper worden, .. en dankje Ik ga denk ik paardrijden opgeven en met gitaar beginnen, ik steel die van mijn zus wel even (ook al is het een rotding) mijn buurvrouw geeft gitaarles, .. alleen .. ik kan geen noten lezen, dus laat al maar xD |
| reactie 875
|
|
|
Er bestaat ook tabulatuur. Dan zie je op het papier 6 snaren, je moet het zien alsof de gitaar voor je ligt. Op de 5e snaar op de tabulatuur staat het nummer 8. Druk met je vinger op de achtste fret van de vijfde snaar (tweede bas snaar) en sla die snaar aan. Dan krijg je de toon die daar bijhoirt. Op www.guitarnick.com vindt je genoeg uitleg en oefeningen |
| reactie 876
|
|
|
Dankje Het enige wat ik kan spelen is het intro stuk van Smoke on the water :3 die kan ik op piano en gitaar, voor de rest kan ik gewoon wat random liedjes op de piano, maar titelloze en maar kleine stukjes |
| reactie 877
|
|
|
Dat was het eerste liedje wat ik moest spelen Wat voir gitaar heeft je zus trouwens? |
| reactie 878
|
|
|
Het is geen 'echte', het is meer speelgoed denk ik, ze speelt er nooit op en dat ding raakt niet gestemd. Mijn zus houd liever van luidkeels mijn bands belachelijk te maken, ze gebruikt die gitaar nooit. |
| reactie 879
|
|
|
Ik ga maar es slapen denk ik... Goodnight |
| reactie 880
|
|
|
Ja, ik best ook, slaapgoed Patros |
| reactie 881
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedemorgen deze (zonnige) Morgen |
| reactie 882
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Jij ook goedemorgen (ondertussen al goedemiddag, maar maakt niet uit). En zonnig is ie zeker, prachtig weer hiero! |
| reactie 883
|
|
|
Goeiemiddag |
| reactie 884
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, jij ook! Beetje leuke dag tot nu toe?! |
| reactie 885
|
|
|
Geen idee :$ Van 9 uur tot kwart over twaalf geslapen. Ik begin net een beetje wakker te worden :$ |
| Naar boven | |