Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 826
|
|
|---|---|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, bij mij slecht weer bij jou mooi weer! Deal? |
| reactie 827
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Oooh cute Ik rij paard, maar sins ik onzacht tegen een muur ben gesmeten is de lol eraf. Ik vind springen nu niet meer geweldig (ik werd eraf gegooid bij een jumping) |
| reactie 828
|
|
|
Aai dat is niet prettig nee, ben er zelf nog maar 1x afgegooid (*afkloppen*), kon er na de hand erg hard om lachen... |
| reactie 829
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
5 keer gevallen en 1 keer letterlijk ervan afgegleden en op mijn voeten beland (zonder zadel + Schetlander) |
| reactie 830
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Lisan ja deal! Eraf vallen is nooit leuk nee, maar ik vraag me zelf altijd af of het echt de schuld van het paard is. Een keer gaf ik een verkeerde hulp paard deed raar en ik vloog eraf, dan is het niet de schuld van het paard. Dat maakt het er daarna opstappen toch een stuk minder eng Ik ben er ook een keer afgegleden was van een halflinger zat er zonder zadel op en toen besloot ze razend snel een bocht te maken waardoor ik naar de zijkant gleed dus ik greep me vast aan haar nek en kon me zo omdraaien zodat ik op mijn kont viel xD |
| reactie 831
|
|
|
tja shetlanders he?! Stel boeven... Nou ik zat in galop op de hoefslag enne toen was ie het beu... Hij dacht laten we eens een potje gaan bokken... toen zat ik op mijn kont in het midden met het hoofdstel in mijn hand |
| reactie 832
|
|
|
Hahahaha shetlanders hebben altijd van die rare streken, daarvoor zijn het ook shetlanders xD Ik heb er een keer op gereden maar ben er veel te groot en te zwaar voor nu xD |
| reactie 833
|
|
|
Maarre denk dat ik mijn tas maar eens in ga pakken... Morgen een blokuur Nederlands *zucht*. En economie van (voor de 3e keer dit jaar) een nieuwe docent... |
| reactie 834
|
|
|
Sterkte voor morgen ! *Ben ik ff blij dat ik vakantie heb* |
| reactie 835
|
|
|
Mond houden jij (grapje he?!) |