Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 811
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Het hoort er allemaal bij he |
| reactie 812
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Hahah ja Morgen weer lekker naar me paardjes <3 eindelijk |
| reactie 813
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Paardjes?! Zag ik paardjes!!! Heb je paarden?! |
| reactie 814
|
|
|
Leuk, wij hebben ook een paard. |
| reactie 815
|
|
|
Stiekem zijn het niet mijn paardjes, maar mijn verzorgpaardjes het zijn mini-apollosa's |
| reactie 816
|
|
|
Mandy; aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh so cute! En Nathan; bofkont... Of rij je niet? |
| reactie 817
|
|
|
Nee, ik rij niet. Paard is van mijn moeder en stiefvader en van mijn jongste zusje, als ze hier komt logeren Vroeger heb ik wel paardgereden |
| reactie 818
|
|
|
Welk ras is het?! Waarom ben je gestopt? |
| reactie 819
|
|
|
Voor als jullie ze willen zien www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=75&t=1763119&&start=25 2 pagina en dan de post door puppy1128 ( das mijn vriendin xD) |
| reactie 820
|
|
|
Ze zijn schattig! |
| reactie 821
|
|
|
Haha bedankt Morgen dus vroeg me bedje uit. Om ze te voeren en poetsen, Dan lekker naar het strand ( geloof dat het morgen lekker weer word) het strand is ongeveer 3 kwartier lopen waarvan ze staan. Dus mijn beweging heb ik morgen ook wel xD |
| reactie 822
|
|
|
Leuk beestje Ik weet niet wat voor ras het is. Vond paardrijden nooit zo leuk, vooral galopperen vond ik eng |
| reactie 823
|
|
|
In het begin vond ik galopperen ook heel erg eng hoor xD Ben er twee keer nogal hard afgedonderd dusja xD Nu heb ik totaal geen angst meer, zeker niet voor Stippie en Gonnymay ( zo heten ze) die doen echt geen vlieg kwaad Oke gonnymay ( veulen) wil nog weleens bokken, maar das gewoon zijn enthousiasme |
| reactie 824
|
|
|
Haha ja ieder zijn mening daarover, ik vind het heerlijk werkt verslavend Mandy; Veel plezier, hoop dat het morgen heel mooi weer is voor je, als ik voor mezelf zou hopen zou ik hopen dat het slecht weer is. Anders heb ik zo'n gevoel van moet ik naar school is het mooi weer... (Je snapt wel wat ik bedoel |
| reactie 825
|
|
|
Lisan: Haha bedankt, dan wens ik voor jou slecht weer! xD |
| Naar boven | |