Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 796
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat hebben jullie allemaal joh? |
| reactie 797
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Haha achja. Aan de andere kant is het best wel grappig om te zien hoe iedereen ''gezellig'' met elkaar aan het ruzie maken zijn. Zolang ze maar geen ruzie gaan maken met mij vind ik het wel best Haha Monchou ( vraag me niet hoe je het schrijftxD) vind ik pas echt lekker <3 Hahaha dan ben ik niet de enige die ruzie heeft xD |
| reactie 798
|
|
|
Wat is monchou? |
| reactie 799
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Weetje, ik besef pas dat ik gewoon al liefde ken ofzo, ik heb muziek, meer heb ik niet nodig |
| reactie 800
|
|
|
Das taart met kersen of aardbei en lekkere bodem zal wel foto zoeken www.druppels.nl/2007/01/30/monchou-taart/ Dit dus xD Ik had het nog goed geschreven ook |
| reactie 801
|
|
|
Zo denk ik er ook over momenteel Esmée. lekker stukje muziek. Lekkere kop chocomelk.. Wat moet een mens nog meer Ziet er lekker uit ja |
| reactie 802
|
|
|
Daah muziek is mijn leven <3 |
| reactie 803
|
|
|
De mijne ook |
| reactie 804
|
|
|
Mijn rare geweldige muziekstijl en mijn raar wezenheid is mijn leven <3 |
| reactie 805
|
|
|
Hahaha, Ik luister echt allerlei verschillende soorten muziek. Vind bijna alles wel leuk behalve dat over schreeuwerige daar krijg ik koppijn van ( mocht ik dat nog niet hebben) Zometeen moordvrouw <3 |
| reactie 806
|
|
|
Raar maar fijn toch? |
| reactie 807
|
|
|
Glammetal, emocore, hardrock, deathmetal (soms), metal, .. <3 ik hou van niets anders. |
| reactie 808
|
|
|
Nathan ik ben ook raar xD Ik drink nog drinken met een rietje xD gewoon omdat ik dat leuk vind xD en zo heb ik nog wel meer rare dingen Maar ik ga ff moordvrouw kijken. Zal af en toe nog wel ff hier kijken |
| reactie 809
|
|
|
Wat heb je nog allemaal? Veel kijkplezier |
| reactie 810
|
|
|
Nog meer rare dingen xD teveel om op te noemen |