Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 481
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Bart, ja als je het zo bekijkt dan is het inderdaad kort ja Oke, dat is leuk dat ze jou begrijpt Esmée. Goed dat je erover praat Hoe heb jij een schim gezien als ik vragen mag? |
| reactie 482
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik zag letterlijk een meisje met een legerpatroonbroek achter me doorlopen, en ik dacht dat het Ellen was (meisje dat vaak dat patroon draagt) maar die had een gewone jeans aan, en niemand had iets legerpatroon aan. Best wel .. raar. En toen begonnen de spookverhalen tussen mij en het 'spookmeisje' |
| reactie 483
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Dat is wel een heel voorbarige conclusie dan, dat het een spook was. |
| reactie 484
|
|
|
Oke |
| reactie 485
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik weet niet of het beter is of niet, ik doe het gewoon - Wss was het een geest, normaler dan dat het soms lijkt |
| reactie 486
|
|
|
Nathan, ja. Heel zeker. Bart, ik zag gewoon iets lopen, het kan ook Ellen in mijn gedachten kunnen zijn geweest. |
| reactie 487
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik zie de laatste tijd echt van die kl*te-visioenen... -.- |
| reactie 488
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Geesten, dat vind ik spannend en erg boeiend Ben nogal geïnteresseerd in het spirituele, al ben ik zelf (spijtig genoeg) niet zo'n persoon dat geesten of aura's kan zien of de gevoelens van anderen kan aanvoelen Wat zie je dan, Patros? |
| reactie 489
|
|
|
Ik vind geesten enzo wel interessant, maar ik ben meer geïnteresseerd in mythologie en (zelfs als niet-katholieke) in de Heilige Graal, .. |
| reactie 490
|
|
|
Nou, zelf hoef ik niet zo persé geesten te zien hoor. Ik twijfel niet direct aan hun bestaan daarvan. Maar om ze te zien.. Nee, dat lijkt me toch maar niks |
| reactie 491
|
|
|
Mythologie is ook boeiend, maar in mijn ogen zijn dat meer verhaaltjes dan legenden. Ik denk dat geesten reëler zijn dan mythologische wezens, maar dat is mijn opinie natuurlijk Het is fijn dat verschillende mensen in verschillende dingen geloven. Dat houdt het leven boeiend Vertel eens wat over de Heilige Graal anders? |
| reactie 492
|
|
|
Ik als gelovige weet totaal niks van de Heilige Graal trouwens |
| reactie 493
|
|
|
Het is best wel ingewikkeld, en niet algemeen de Heilige Graal, maar ook over of Jezus nu getrouwd was of niet, dat de persoon recht (denk ik) van hem bij het laatste avondmaal zijn vrouw was, of hij een dochter had .. |
| reactie 494
|
|
|
Dat is ook mijn probleem maar shh Ah, je bent dus meer uit op de correcte geschiedenis dan wat in de bijbel beschreven wordt? |
| reactie 495
|
|
|
Ik zou het niet weten xD Dan Brown en het komt nooit meer goed, laten we het zo zeggen ;D Ik heb vorige week voor het eerst in mijn leven een Bijbel vastgehad:3 En de evangelisten moeten leren xD |
| Naar boven | |