Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 451
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Is there a way to cheer you up? Want het leven is zo veel mooier als je de vogeltjes kan horen fluiten en de dauwdruppels op het gras kan zien |
| reactie 452
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Fuck Everything, Psychosocial, Lost It All, niet de beste liedjes om je op te vrolijken. Ik ben eigenlijk gewoon heel kwaad. ik postte tot half 1 's nachts omdat ik het leuk vind om admin te zijn, ik postte 60+ foto's, terwijl ik er maar 30 moet, en dan verwijderen ze me ? Ik ben echt serieus pissed off. |
| reactie 453
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jammer Esmée. Zo, dat was een heerlijk fietstochtje vanmiddag. Lijkt wel lente |
| reactie 454
|
|
|
Esmée, dat is dan een groot verlies voor hen als ze je eruit hebben geschopt. Kans is groot dat ze gewoon jaloers waren. Kan je niet gewoon je eigen pagina maken en alles daar lekker zelf beslissen? Leuk dat je gaan fietsen bent vanmiddag, Nathan. Ikzelf heb ook gefietst (naar school en terug + naar de bib en terug) gezellig over de dijk en langs het bos. Het fijne eraan is dat het daar lekker rustig is en je het 'orkest van de natuur' kan horen |
| reactie 455
|
|
|
Dat is nog eens een idee, ga je dat doen Esmée? Toch leuk dat je van de natuur en al geniet ondanks je fietsen niet leuk vindt |
| reactie 456
|
|
|
Nee, want ik ben terug admin xD Heel verwarrend enzo, maar ik moet nu bij ieder bericht een foto posten, en ik kreeg een tweede kans |
| reactie 457
|
|
|
Goh, ik moet een dik kwartier fietsen naar school |
| reactie 458
|
|
|
Ik zit iedere dag op de bus met jongens die me niet accepteren, dus ik ben altijd eenzaam ^^ |
| reactie 459
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Vandaag eindelijk begonnen met de metingen voor mijn profielwerkstuk. We zijn op natuurkunde wijze aan het uitzoeken wat voor effect muren en vloeren (en de verschillende soorten, dus gipswand, muur met isolatiefolie, radiatoren tegen de muur, houten deuren, vloer met of zonder vloerverwarming etc.) hebben op de snelheid van de verbinding. Nu we uiteindelijk onze meetopstelling af hebben (houdt rekening met interferentie van bijv. mobieltje en geeft een zeer universeel beeld van de snelheid) zijn we gaan meten, en de resultaten zijn best interessant. [lang verhaal kort: We hebben wifisnelheid gemeten, lukt best wel goed] Voor de rest een beroerde dag, maar 3 uur geslapen waardoor de hele wereld een beetje hoekig en vaag was. Weet niet of dat nou normaal is, maar dat heb ik wel vaker. |
| reactie 460
|
|
|
Mooi Esmée Wat hebben ze nog allemaal gezegd erover? Nooit meer 60 foto's op 1 dag? Wat houdt dat allemaal in, dat wifisnelheid Bart? |
| reactie 461
|
|
|
Klinkt ingewikkeld trouwens, die proef over wifisnelheid :p |
| reactie 462
|
|
|
Nathan, dat ik gewoon geen tekst meer mag posten, er moet een foto bij, en een verwijzing naar een pagina tegen snijden enzo. |
| reactie 463
|
|
|
Hoe heet die pagina eigenlijk? |
| reactie 464
|
|
|
Emo is our Religion (https://www.facebook.com/Emo.is.our.Religion) *Reclame |