Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 511
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Tja .. deze gesprekken worden te ingewikkeld voor mijn slaperige kop Ik ga seffes denk ik, misschien kwartiertje .. maar ik ben moe xD |
| reactie 512
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Night everybody |
| reactie 513
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ja slaapse allemaal, al blijf ik nog wel tot 2 uur op |
| reactie 514
|
|
|
Als ik dat doe, dan zit ik morgen niet op tijd op mijn bus xD Ik ben weg, tot morgen iedereen, slaap goed |
| reactie 515
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Esmée slaapwel. En dat weet je goed dan, goed opgelet tijdens godsdienst En de planeet/ster (wat is het ook weer geworden?) Pluto zie je ook niet, laat staan andere zonnestelsels. Zouden de mensen die niet in God geloven wel geloven dat er meerder zonnestelsels zijn? |
| reactie 516
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Natuurlijk, het zijn juist de mensen die vroeger religie en geloof aan de kant durfden te zetten die dat soort dingen hebben ontdekt en uitgevonden. Eergisteren lekker muziek gemaakt met een vriend van me. Laatste 2 nummers zijn het dopest vind ik |
| reactie 517
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Die muziek is wat apart, maar klinkt goed |
| reactie 518
|
|
|
Ik ben doodop vandaag. En ik ben die verdomde pillen tegen maagontsteking of wat dan ook nu al beu, ik kan gewoon geen pillen slikken xD na een half uur lukt het wel, nu nog 2 weken lang *zucht* |
| reactie 519
|
|
|
Onze hond moet momenteel ook pijnstillers slikken en die van haar rollen we altijd in een stukje vlees. Moet je misschien ook eens proberen |
| reactie 520
|
|
|
Ik geloof wel, maar ik geloof ook dat er meerdere sterrenstelsels zijn. Zo leuk, morgen 2 uur eerder naar school om een paar potjes volleybal spelen {>_<} |
| reactie 521
|
|
|
Patros, sorry, maar haha ^~^ Morgen gewoon een slaap namiddag, plastische opvoeding en expressie - Springbok, ik heb niet geweldig graag vlees ;s ik eet niet geweldig graag xD alleen.chocolade, maar oke |
| reactie 522
|
|
|
Haha Patros Esmée, het was eigenlijk maar een mopje hoor |
| reactie 523
|
|
|
Ik volleybal net zo goed als een tasmaanse duivel, dus dat wordt et em nou effetjes nie (heb geen zin om hele zinnen in te typen :$ |
| reactie 524
|
|
|
En ook niet om haakjes te sluiten zo te zien |
| reactie 525
|
|
|
Nie echt nee |