Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
heeii de mensen die in belgië wonen zijn zeker niet lelijk!! halooooo daar woont mijn famillie................. en ook een paar vrienden en de friet is heerlijk duhuh!!!!!!!!!! |
| reactie 272
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
En een typisch voorbeeld van eigen-land-is-altijd-beter. Dat van de friet moet jij weten, maar in NL wonen ook niet alleen maar mooie mensen. |
| reactie 273
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oke Tholen, nog geweest 2 jaar geleden Mja, van de friet dat kan. Ieder heeft zijn eigen smaak natuurlijk. Mag ik vragen waarom Belgie niks voorsteld? En wat bedoel je met 'Brussel heeft 1 stem? Voor de rest heeft Belgie net zo veel als wat Nederland heeft hoor |
| reactie 274
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Beste depri, ik vind het nogal jammer dat je je zo respectloos uit tegenover een land en zijn bevolking. Natuurlijk mag je hierover een mening hebben, maar ik zou het ten zeerste appreciëren als je die niet op deze manier zou staven. Ik weet ook niet of je al in België bent geweest waardoor je kan vergelijken, maar ik wil even zeggen dat het hier nu ook weer niet zo'n dooie boel is Zo, sorry voor het lange bericht, maar dit moest even opgehelderd worden. Ik hoop dat ik je niet persoonlijk aangevallen heb, want dat was zeker niet de bedoeling. Laten we allemaal vriendjes blijven, niet? Hebben jullie familie wonen in België Anne en Esmée? Dat is wel leuk! Gaat het dan over verre familie of grootouders of zo? |
| reactie 275
|
|
|
Ach, de meeste 'lelijke' mensen zijn tenminste wel aardig. Gaat er gelukkig om of dat je een goed hart hebt. En voor de rest, Belgen lijken beetje op Nederlanders (ook West-Europees). Als Belgen lelijk zijn, zijn Nederlanders dat ook |
| reactie 276
|
|
|
Gelijk heb je Maar eigenlijk is er niemand echt lelijk. De meesten zijn mooi vanbinnen en daar draait het inderdaad om. Laten we het nu maar gezellig op een ander onderwerp overschakelen. Heeft er iemand iets leuks gedaan/gekregen/gegeven vandaag? |
| reactie 277
|
|
|
Goed idee Evi, ik doe mee Nee, heb niks gekregen. Jij? Ben tussen de middag even wezen kijken bij ex-collega's in Sliedrecht. Daarna het oude centrum in geweest. Toch bijna 20 jaar gewoont in dat dorpje |
| reactie 278
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Heey Depri, heel erg bedankt om te beweren dat ik lelijk ben, ik vind jou ook geweldig leuk -.- België is niet het 'beste' land, het is altijd koud en nat, maar toch beter als Israël ofzo. Dusss .. - Valentijn blijft zo een vreselijke rotdag .. Minstens 50 keer 'forvever alone' gehoord achter mijn rug. |
| reactie 279
|
|
|
Tja, elk land heeft zo zijn eigen nadelen, ... Maar niet álles hoeft niet slecht te zijn in 1 land. Ach, niks van aantrekken he Esmée. Jij bent niet de enige. |
| reactie 280
|
|
|
Pure onzin, je bent niet alleen. Je hebt op zijn minst al je vrienden van 1001gedichten Ik heb ook niets gekregen hoor. Wel een 'Gelukkige Valentijnsdag'-sms van mijn ex --' Verder heb ik een ontzettend spannende (kuch kuch) dag op school beleefd. Het was dikketruiendag, maar de chauffage stond vollenbak op |
| reactie 281
|
|
|
Jullie kregen het warm dan zeker in klaslokaal? Ik ben vandaag nog langs mijn oude basisschool gelopen, tot mijn grote verbazing is dat weer gewoon 'open' na 5 jaar dicht geweest te zijn. Opzich wel leuk, die kinderen zien spelen op plein Mja, zo'n sms is beter dan niks. Waarom stuurde die dat? |
| reactie 282
|
|
|
^^ Ik ben waarschijnlijk niet totaal forever alone, maar ik heb toch geen zin in een realtie, liefde kwetst. - Ik had ook wel een sms, maar een ketting sms. |
| reactie 283
|
|
|
Die stalkt mij een beetje, dat is minder leuk. Woensdag stond die een half uur voor mijn deur te staan, een beetje eng eigenlijk... Maar ja :p In het klaslokaal was het inderdaad super warm. Wel leuk dat je naar je oude basisschool bent geweest en dat die plots weer open is. Heb je nog met oude leerkrachten gesproken? Relaties sucken eigenlijk wel :p En Esmée, je hebt nog zeeën van tijd om e ware te vinden hé |
| reactie 284
|
|
|
Oke oei, misschien kun je zijn nummer blokkeren? Nee, mijn oude leerkrachten werken er al lang niet meer. 10-11 jaar geleden is 'mijn' school en een andere school samen gegaan, onder 1 naam, 1 directeur, maar op 2 locaties. Nou, 5 jaar geleden zijn de 2 scholen op 1 locatie geworden en dus is mijn school 'leeg' komen te staan. Maar nu is de school weer open, en onder een totaal andere naam, Maar op die andere locatie zijn de leraren en de leerlingen naartoe verhuisd. (hoop dat het duidelijk is?) |
| reactie 285
|
|
|
@Anne (Sorry ik weet je naam niet :S), bwah, ik vind het niet zo vreselijk erg om alleen te zijn, vind het soms gewoon stom als ik allemaal koppels zie lopen, maar als ik zie hoe pijnlijk het is afgewezen te worden (Jonegn uit mijn klas werd afgewezen, pijnlijk ..) dan hoef ik enkel muziek |
| Naar boven | |