Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 286
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ja, ik snap het Er is dus gewoon een nieuwe school op de plaats van je oude school. Wil je dan eigenlijk ook niet naar die andere locatie gaan om daar je oude leerkrachten nog eens te zien? Mij lijkt dat zo leuk |
| reactie 287
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, is wel nieuw ja. Dit schooljaar (2013-2014) zijn ze er in getrokken, heb ik gekeken op internet. Tja, ik had het kunnen doen maarja. Ik heb dat wel 1 keer gedaan trouwens, maar toen vroeg een leraar (die niet van mijn school komt) wie ik was. Toen zei ik gewoon dat ik enkele leerkrachten van 'vorige locatie'/mijn school wou bezoeken. wat ook gelukt was trouwens |
| reactie 288
|
|
|
Ah, en kenden die leerkrachten jou dan nog? Ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen doen, mijn basisschooltje nog eens opzoeken ^^ Oh nee, nu komt mijn broer net binnen met een roos. Van mijn ex (die bij hem in de klas zit)... Een roos van chocolade zelfs ;s |
| reactie 289
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hij is precies echt een neorme stalker ^^ ;D |
| reactie 290
|
|
|
Ja Oei, hij moet jou wel hebben dan |
| reactie 291
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
Leukk nathan dat je dr 2 jaar geleden bent geweest |
| reactie 292
|
|
|
Valentijn is gewoon een simpel feest om winkelketens rijk te krijgen, ik doe er niet aan mee. |
| reactie 293
|
|
|
Ik zou wel meej wille doen maar dat plezier gun ik mezelf.nu echt nie .....jeweetwel.... |
| reactie 294
|
|
|
Leuk he Inderdaad, commercieel gedoe Oke, etenstijd. Hollandse frieten eten. Eet smakelijk en tot later |
| reactie 295
|
|
|
Zo denk ik er ook over. Een commercieel gedoe. Dat je van elkaar houdt, laat je niet zien door cadeautjes te kopen. Er moet ook geen dag voor uitgekozen worden. Van elkaar houden, doe je immers elke dag en kan je daarom ook elke dag tonen |
| reactie 296
|
|
|
Jaaa zekr leeukk |
| reactie 297
|
|
|
Eet smakelijk Nathan - Je hebt gelijk, liefde moet niet op 1 dag extra getoond worden, als je er altijd voor elkaar bent, dan is dat toch genoeg ? |
| reactie 298
|
|
|
Smakelijk! En gelijk heb je |
| reactie 299
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het is gwn een dag zoals alle andere dagen, niks bijzonders aan. Een paar bij mij op school raakten depressief alleen omdat ze geen valentijn hadden -,- - Esmée, ooit van Amaranthe gehoord? |
| reactie 300
|
|
|
depri Berichten: 26 |
Wat een loser zomaar opeens zijn spullen gepakt en verdwenen zonder bericht zonder een vaarwel of doei. Geen uitleg niks, mij laten vallen als een baksteen Au |
| Naar boven | |