Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 301
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Precies. Houden van elkaar doe je elke dag Tja, dat ze depressief zijn.. Misschien voelen die zich eenzaam/alleen? Dat is jammer, Depri. Sterkte |
| reactie 302
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, die naam heb ik nog nooit gehoord sorry |
| reactie 303
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
T is n doort gothic-achtige punk/metal. Idk, luister mar es: m.youtube.com/watch?v=IEgkUKCwi30 m.youtube.com/watch?v=NnY8C77EQKU |
| reactie 304
|
|
|
Misschien best morgen luisteren.. Hmhn, sorry voor mijn rare depressieve gedrag, btw ^ |
| reactie 305
|
|
|
Geeft niet Hope you're happier tomorrow |
| reactie 306
|
|
|
Ik ga naar Emma, ik zal gedwongen worden denk ik ;S En tja, eigenlijk is.dit een van mijn slechtste dagen ooit .. |
| reactie 307
|
|
|
gaelle1 Berichten: 56 |
he, moppie, wat lees ik nu? had je een slechte dag |
| reactie 308
|
|
|
Als je je laat dwingen, laat je dan alleen dwingen door je gevoel. Het is trouwens wel het beste om naar Emma te gaan als het even te zwaar wordt. Zij is je hartsvriendin, zij houdt echt van je. Bij haar kun je dingen kwijt die je hier niet wilt zeggen. We willen je allemaal helpen, maar jij moet kiezen bij wie jij je het prettigste voelt. Het komt goed, geloof me. |
| reactie 309
|
|
|
Gaelle, zo kun je het wel noemen ja. Even echt genoeg van alles .. Patros, ik besef ook waarom plots .. Die ene jongen van de pagina die me wou helpen en 'verliefd' op me is deed heel vervelend, dus laten we zeggen dat ik me niet kon inhouden :-/ En je hebt gelijk, Emma helpt me altijd. |
| reactie 310
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Voila, ik denk ook niet dat het extreem slecht is om vandaag naar Emma te gaan |
| reactie 311
|
|
|
Het is juist goed ^^ Kunnen we elkaar troosten (; Patros, het is niet helemaal mijn soort muziek, maar het is beluisterbaar ;D |
| reactie 312
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
Suc6 hoor |
| reactie 313
|
|
|
Haha, dankje ^^ - Het gaat al wel beter, maar toch .. Fake smile |
| reactie 314
|
|
|
W8, is dat die ene jongen die bij zowat elke foto "add me" plaatst? - Don't fake your smile. If you will be beautiful, your smile must be true. - Suc666 |
| reactie 315
|
|
|
Nee, het is een andere jongen, hij reageerd bijna nooit .. - Dan krijg je 50+ likes op een foto waar je zelf tekst op geplakt hebt :3 - Misschien wil ik niet 'mooi' zijn, ik lach wel als ik.zin heb :-/ |
| Naar boven | |