Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 256
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Balalaika is een Russisch snaarinstrument Het bevalt me in Belgie, maar het is ook een grote aanpassing. Het énige wat nog rest is een baan, moeilijk om er één te vinden |
| reactie 257
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ik woon ook in België Wat heb je eigenlijk gestudeerd als ik vragen mag? |
| reactie 258
|
|
|
Oke, ja dat dacht ik al Ik ben nooit verder gekomen dan het middelbaar |
| reactie 259
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros. Ik moet je teleurstellen, geen Assley, maar: Als ge iets met metal doet, verwacht ge toch een iets makkelijkere naam, maar oké. Maar oké, hij mag neervallen, hij kent zijn eigen moeders echte naam nieteens xD |
| reactie 260
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als je goed met muziek namen bent, zou je ook die van je moeder moeten kennen. |
| reactie 261
|
|
|
Hij gokte gewoon random op een stijl, hij weet dat ik metal luister. Maar komop, Ashley kan toch evengoed een mannennaam zijn .. ik ken meer mannelijke Ash's dan vrouwelijke. |
| reactie 262
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Valt het zo hard op? :p En ik woon in de provincie Antwerpen, een paar uurtjes rijden van de kust dus Succes met de zoektocht naar een job, tegenwoordig is dat inderdaad niet simpel neem ik aan. |
| reactie 263
|
|
|
Ik heb familie in Antwerpen |
| reactie 264
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
Happy Valentijn iedereen!!! Xx |
| reactie 265
|
|
|
Tja, in eerder reacties zei je woorden die wij in Holland niet gebruiken, zoals 'amai', enz. Aha, nou ja, paar uurtjes.. Van hier naar Antwerpen-Stad is 1 uur rijden. Ik kom er straks voorbij, lekker naar NL toe 1 weekend Dank je wel Anne. Hopelijk heb jij ook een leuke valentijnsdag Esmée, heb je trouwens nog andere cadeau's gekregen of alleen dat shirtje? |
| reactie 266
|
|
|
nouuu haha ik niet leuk maarja ik hoop jullie wel haha ik woon lekr wel in NL yeah xxx |
| reactie 267
|
|
|
depri Berichten: 26 |
Vibes:Ray Cooper Accordion:Carl Fortina What have I got to do to make you love me What have I got to do to make you care What do I do when lightning strikes me And I wake to find that you're not there What do I do to make you want me What have I got to do to be heard What do I say when it's all over And sorry seems to be the hardest word It's sad, so sad It's a sad, sad situation And it's getting more and more absurd It's sad, so sad Why can't we talk it over Oh it seems to me That sorry seems to be the hardest word What do I do to make you love me What have I got to do to be heard What do I do when lightning strikes me What have I got to do What have I got to do When sorry seems to be the hardest word |
| reactie 268
|
|
|
Waar in NL woon je Anne, als ik vragen mag? Groetjes uit Holland |
| reactie 269
|
|
|
ik woon in de provincie zeeland, in tholen (dat is vlak bij bergen op zoom/steenbergen enz) |
| reactie 270
|
|
|
depri Berichten: 26 |
Ik kom ook uit nederland gelukkig. Hier gebeurt altijd wat, in belgie slapen ze nog. Ze hebben alleen brussel en zelfs daarin 1 stem. Wij beschikken over alles ..... Ik zeg niet wat maar bijna over alles, belgie steld echt niets voor en lelijke mensen Vieze friet. |
| Naar boven | |