Huiskamer: Praatje Slaan [5]
| reactie 241
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik ga offline, ik moet offline, en ik ben dus 13 nu En nee, Patros, niet over Freddie, over Queen .. |
| reactie 242
|
|
|
gaelle1 Berichten: 56 |
HAPPY BDAY en bye |
| reactie 243
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Oh... Das wel Days of our Lives |
| reactie 244
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Druk hier Zo, dat was een leuk, interessant huisje |
| reactie 245
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Wat was een interessant huisje? |
| reactie 246
|
|
|
Mijn ma, stiefvader en ik zijn bij een huisje wezen kijken bij Tielt. Want wij worden binnenkort uit ons huidige huis in Brugge gezet. |
| reactie 247
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
En dan maakt een van je beste vrienden lol op Ashley's naam .. waar gaat het heen met de bevolking. |
| reactie 248
|
|
|
Oh, da's ne mindere. Maar het is dus een fijn huisje Wat maakt het dan zo leuk? |
| reactie 249
|
|
|
Het is mooi op het platteland |
| reactie 250
|
|
|
Hebben jullie een paard? Nu ben ik jaloers Rijd je dan ook paard? Dat is zoooo leuk |
| reactie 251
|
|
|
Nee, zelf rij ik geen paard. Mijn ma en stiefvader wel en ook mijn jongste zusje, die in NL woont. Het paard is ook eigenlijk van mijn zusje |
| reactie 252
|
|
|
Ah vandaar. Begrijp ik het dan goed dat jij bij je moeder woont in België en je zus bij je vader in Nederland? Kom je dan oorspronkelijk van Nederland? |
| reactie 253
|
|
|
Klopt, dan is er nog een ander zusje, die woont al 'op haar zelf' bij opa En ja, oorspronkelijk ben ik van Nederland, 20 juli vorig jaar verhuisd Morgen ga ik trouwens naar mn vader toe, want mijn stiefmoeder viert haar 50e verjaardag in het weekend. Dan ga ik een speciaal gedicht spelen op balalaika |
| reactie 254
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Let me guess Esmée, Assley? |
| reactie 255
|
|
|
Ik vind het wel indrukwekkend dat je dat gaat doen. Al heb ik geen flauw idee van wat een balalaika is Bevalt het je een beetje in België of was het een grote aanpassing? |
| Naar boven | |