Huiskamer: Gedichtenslang [5]
26-06-14 00:34
reactie 526
|
|
---|---|
rochellle Berichten: 5 |
Goed of fout Ik heb het toch zo koud Ik krijg geen warmte meer van jou En weet niet of ik nog wel van je hou Ik weet niet wat ik doen moet Maar nooit doe ik het goed Jouw ogen kijken anders als de mijn En door jou krijg ik alleen maar pijn Ik ben volgens jou het grote probleem van al onze ruzie's Dat was het laatste van hoe ik jou zie Dat waren jou laatste worden tegen mij En boel daardoor nu alleen nog maar die pijn |
26-06-14 11:34
reactie 527
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Pijn lijden is een zonde, Een leuk leven lijden is een zonde, Ik weet niet wat te doen.. Wat moet ik kiezen..? |
26-06-14 16:26
reactie 528
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Kiezen hoeft niet, Laat je leven bepalen, Voor wat je gaat kiezen. |
26-06-14 19:42
reactie 529
|
|
lynn133 Berichten: 3 |
Nu is het genoeg Nu is het klaar ik sluit mij ogen en hoop dat alles beter wordt Dat deze nachtmerrie eindelijk voorbij is |
27-06-14 00:53
reactie 530
|
|
Babsje Berichten: 79 |
Is alles voorbij na een nachtje slapen Bij de ochtendgloren na het ontwaken. Is alles voorbij na een avondje zuipen en daarna stom dronken Je bed in te kruipen. Helaas al was alles heel even verdoofd het is 's morgens nog steeds daar en nu ook nog pijn in mijn hoofd. |
27-06-14 16:26
reactie 531
|
|
essie94 Berichten: 32 |
Hoofd leegmakend Tijdens het sporten Even geen gezeik Even verstand op 0 Muziek aan En dan gaan Wat voelt het heerlijk Nooit zin om eraan te beginnen Maar je gaat Weer met een voldaan gevoel Terug naar huis |
27-06-14 22:33
reactie 532
|
|
Huis-je, boompje, beestje Een iet wat saai gegeven. Maar is voor vele mensen een streven in het leven. |
30-06-14 11:29
reactie 533
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het leven is voorbij, Ik ga gewoon kapot vanbinnen. Hopelijk laat ik alles hier achter, Hopelojk kan ik in de Hemel, Eindelijk een leven beginnen. (dunno, kwam ineens in me op) |
05-07-14 17:18
reactie 534
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Een leven beginnen, met zijn tweetjes richten. Misschien later, een gezinnetje stichten. Onze wegen waren apart, en toen ineens samen. Onze wegen op een kruispunt, waar wij elkaar tegen kwamen. En onze dingen stroomde, vaak de zelfde kant om. Maar soms dan botste, gewoon daarom. Met regen wind en weer, hagel en onweer boze donder. Het begon goed en eindigde goed, tot nu toe hebben wij dat ook en het is bijzonder. Dit laat ons wel zien, hoe wij zelf ook veel proberen. Omdat we van elkaar houden, en van elkaar leren. |
09-07-14 14:01
reactie 535
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 171 |
Leren is het doen te doen anders en beter het leven zit vol met blanke bladzijden die nog ingevuld moeten worden Doen is leren beter en anders lege bladzijden worden gevuld met wisbare en niet uit te wissen ervaringen |
13-07-14 13:16
reactie 536
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Ervaringen heeft iedereen wel De één meer dan de ander De één krijgt ze sloom de ander snel |
13-07-14 14:42
reactie 537
|
|
essie94 Berichten: 32 |
Snel is het ritme van mijn hart Hij slaat elke keer sneller Als ik jou tegen kom Maar durf niks te zeggen Dan voel ik mij dom Snel is het ritme van mijn hart Als ik een berichtje van jou krijg Mijn temperatuur stijgt Als ik aan jou denk |
13-07-14 15:16
reactie 538
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Denken doet iedereen Maar niet iedereen is slim Mensen zijn nou eenmaal dom |
13-07-14 21:33
reactie 539
|
|
Dom of dom voor doen Dat is een wereld van verschil. De één kan er niets aan doen terwijl de ander gewoon niet wil. |
14-07-14 18:43
reactie 540
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Wil jij op vakantie? maar is je tas te klein. Wil jij een dagje weg maar is alles vol in de trein? Blijf dan niet zitten, en ga gerust te voet. Het duurt misschien wat langer, maar het doet je goed. Wandel of fiets wat rond, rust eens uit bij een rivier. En als je dan weer terug moet, pak een bus voor het plezier! Of ga je heel wat verder, en neem jij een lange vlucht. Dan zweef jij in het vliegtuig, in de hoge prachtig koude lucht. |
Naar boven |