Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 991
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Is een aardige pagina |
| reactie 992
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nee, ik ben niet Dollface ^ ik ben een andere ;D een van de personen die het meeste post (: ik postte vandaag denk ik 50-60 foto's xD en een admin postte: who's your favorite admin, en raad eens, de likers van de pagina reageerde mijn adminnaam ;3 totaal blij (: |
| reactie 993
|
|
|
Ja, die vraag heb ik gezien ja. Ik denk dat jij EMOtion ben dan, want daar zijn er tot nu toe 2 van gezegd. Dus ik gok dan op die Wat is er veel gepost sinds ik voor het laatst kwam (zo'n 2 of 3 uur geleden) |
| reactie 994
|
|
|
Nathan, goed gegokt, je kent haar ;D ja, er word best vee gepost, en moet je de pagina meldingen zien ! Ik kijk twee minuutjes niet, 50 likes op foto's (: Maarjah, -EMOtion, dat ben ik ;3 |
| reactie 995
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hoe heet die pagina Esmée? |
| reactie 996
|
|
|
https://www.facebook.com/Emo.is.our.Religion Dat is hem ^^ -- Nu inboxt iemand ons of hij admin mag zijn en -EMOtions heten. Dacht het niet, dat is 1 letter verschil met mijn naam :-/ |
| reactie 997
|
|
|
Die persoon denkt slim te zijn waarschijnlijk |
| reactie 998
|
|
|
Laten we het hopen voor hem xD -- Wauw, door 1 ding te zeggen zoveel hatreacties op school O.o Dan vragen ze: wat staat op je bucketlist? Dan zeg ik: Mijn haar paars verven. (Dat wil ik zowieso ooit doen) en plots zoveel haat. Dingen zoals 'stomme emo', 'Sleeping with idiots-fan' (Sleeping With SIrens is toch leuwk ? |
| reactie 999
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Coole pagina BEN HAPPY! 8/10 BIJ WISKUNDE! Emma is back on the road.. Tijd voor een liedje!!!!!: www.youtube.com/watch?v=MOWDb2TBYDg |
| reactie 1000
|
|
|
Emma, die baby is superleuk (: Ben je de foto's aan het bekijken? |
| reactie 1001
|
|
|
Ja. Coole foto's |
| reactie 1002
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ander liedje: m.youtube.com/watch?v=j6Sos3q6ASo |
| reactie 1003
|
|
|
Lol. Ik had al zoiets verwacht. Ik zo van; Happy op pauze, en dan pas op link klikken Moet eigenlijk leren. MAAR HEB GEEN F¨CKING ZIN! Morgen: Wiskunde, Aardrijkskunde, en (misschien) latijn toets -,- |
| reactie 1004
|
|
|
Patros, die was ik net ook aan het luisteren O.o Mag ik vragen of je ook Sleeping With Sirens luistert, Patros? -- My song <3 www.youtube.com/watch?v=_UwWYtLWEZg -- Emma, kijk gewoon de foto's gepost door mij ;D |
| reactie 1005
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=KDPW_g2AhAU Het blijft een goed liedje |
| Naar boven | |