Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 961
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Twitter is eigenlijk de haiku van de 21ste eeuw. Qua filosofie dan. |
| reactie 962
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Waar maken zijn vrienden zich druk om? Hij zal toch mooiere jongens kiezen dan zij - Dan een haiku over de haiku van de 21e eeuw: Dagboek vogeltje Filosofisch vliegen Ziet alleen maar hashtags |
| reactie 963
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Pff .. veels te vroeg om op te staan. Sorry, zeurhumeur xD |
| reactie 964
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik kon gister uitslapen. Ik sliep om half 3 nog niet en was om half 8 klaarwakker, dus zeur niet -,- |
| reactie 965
|
|
|
Sorry hoor .. Ik sliep gisteren (deze ochtend eigenlijk) ook pas om twee -,- |
| reactie 966
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou, mooie vrienden heeft die dan Ik heb eergister-avond niet kunnen slapen, maar vannacht en gisternacht sliep ik als een roos. En jullie kunnen gaan bijslapen natuurlijk |
| reactie 967
|
|
|
Nee, school roept me, en nu moet ik mee soort van wandelen (geocash) saai .. geen extra slaap hierzo. - Nathan, ze zijn gemeen omdat ja, hij is een jongen en het is 'verkeerd' ze zijn gewoon opgegroeid met de instellind dat het 'vies' is. Ik heb het altijd normaal gevonden, dus ik blijf gewoon let hem omgaan. Nu zeggen ze dat het voor mij niets uitmaakt omdat ik een meisje ben. |
| reactie 968
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
ik heb the thing ook gezien en ik speel assasinscreed 3 en 4Black Flag . |
| reactie 969
|
|
|
Robbe, speel je ook Tomb Raider (oké, sorry xD) is de enige 'gevecht' game die ik speel. En ik ga Wolvenstein spelen C: En Robbe, het is heel random dat je mijn vriendenverzoek accepteerde xD - Leren kan dus tof zijn xD mijn cd's aan het opspelen denk ik xD |
| reactie 970
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
Mijn pa speelt tomb raider, ik niet echt de graphiqs zijn zeer goed ma ik wil geen vrouw spelen,niet feministich bedoelt. |
| reactie 971
|
|
|
XD nee, ik snap dat wel, maar ik en Tomb Raider .. ik schreeuwde een keer mijn buren wakker toen ik schrok.C: - |
| reactie 972
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom wil je geen vrouw spelen Robbe? *mag ik reclame maken? www.facebook.com/nathanwarreamusement Een pagina van mij en een vriend van mij, met vooral gedichten en kleine tekstjes, ... |
| reactie 973
|
|
|
Morgen zal ik h'm bekijken, Nathan ^^ ~ Weer een boek uit ;D |
| reactie 974
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
hahah leeeukk kzit nu op school #vervelinggggg# :'( |
| reactie 975
|
|
|
IK BEN GEACCEPTEERD ALS ADMIN (Sorry, ik ben zo blij Lalal, ik wil zingen enzo, hou me tegen xD |
| Naar boven | |