Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 1006
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, van Happy word ik depressief -.- |
| reactie 1007
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
ESMéE ESMéE ESMéE! IK HEB EEN LIEDJE GEVONDEN!: www.youtube.com/watch?v=cFf85n-Im8Q |
| reactie 1008
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom wordt je van Happy depressief? |
| reactie 1009
|
|
|
Het is gewoon erover .. Ik kan er niet tegen xD -- Emma, sorry hoor, sorry dat ik in de auto geen wifi heb enzo. -,- |
| reactie 1010
|
|
|
Tja Begin deze week een droom gehad. Ik droomde dat mijn oma weer leefde én dat ze niet meer dement was. Toch wel rare droom tot zo ver ik me kan herinneren, was ook best een korte droom. |
| reactie 1011
|
|
|
Nathan, ik droomde laatst dat mijn opa stierf en dat ik erbij zat en niets kon doen. Een van de engste nachtmerries ooit .. |
| reactie 1012
|
|
|
Oke, ja dat lijkt me ook best eng ja. Doet me denken aan dat artikel wat in de krant stond: over een Fries echtpaar dat stierf voor de ogen van hun kinderen (jullie zullen er vast ook wat over gelezen hebben), lijkt me toch wel apart om dat mee te maken :{ |
| reactie 1013
|
|
|
Hebben jullie gehoord over dat meisje? Aangevallen door 11 honden. Ze beten in haar arm alsof het voedsel wat, grrb .. |
| reactie 1014
|
|
|
Ja, heb er over gelezen. Erg voor dat meisje |
| reactie 1015
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb steeds het beeld voor mijn ogen dat iemand zm pleegt... Ik heb een paar keer echt f*cking kut gedroomd. Ik zag mijn zus in een dicht bos liggen. Na een paar dagen bleek ze te zijn verkracht en vermoord. Het doet nog steeds pijn als ik eraan denk... @Esmée: Ik luister niet echt naar SWS, luister de laatste tijd meer naar Suïcide Silence en Hollywood Undead |
| reactie 1016
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Laatst een interessant stukje metal opgenomen met een vriend van me. Hij drumde helaas wel wat hard, en ik ben nog niet de beste gitarist, drop A en keihard rammen is mijn filosofie. youtu.be/REo2GBEMf9M Tot 4:30 is een stukje inspelen. Daarna wordt het best leuk |
| reactie 1017
|
|
|
Patros, ah dat is een rotdroom .. En sins ik admin ben vragen ze om foto's van bands, dus zo ken ik nu SWS, AA, .. - Misschien best slapen gaan .. |
| reactie 1018
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
I'm coming back.. |
| reactie 1019
|
|
|
Welkom Jorinda, leuk dat je er bent |