Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 976
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gefeliciteerd Esmée Nou, je mag best zingen hoor. Plaats je er dan een filmpje van op je pagina? |
| reactie 977
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nee xD maar het is best vermoeiend .. 30 foto's per dag posten plus gewoon dinges, gewone posts xD maar ik blij |
| reactie 978
|
|
|
Waarom 30 foto's per dag, zijn 5 per dag niet genoeg? |
| reactie 979
|
|
|
Pff weet ik niet, ik moet ook 'adding games' verzinnen (ad de persoon die je reactie leuk vind) en zo, admin foto dumpen, wat hier en daar, wat nieuws over een zanger, .. |
| reactie 980
|
|
|
Oke Zelf plaats ik niet élke dag, maar 2 of 3 keer in de week wil/hoop ik wel iets van een spreuk of mini-gedicht te posten. Want zo'n pagina moet wel steeds up-to-date gehouden worden |
| reactie 981
|
|
|
Sjah, het is best wel leuk, want je zegt dat je even zeggaat, zeven 'have fun' reacties, lieve woorden , leuk xD |
| reactie 982
|
|
|
Tja nou ja, die dingen zeg ik niet maar is inderdaad leuk als je aardige reacties krijgt er op. Want dat motiveert je om ermee verder te gaan |
| reactie 983
|
|
|
Ja Het zijn heel lieve mensen xD maar ik ga nog snel wat posten, en dan slapen |
| reactie 984
|
|
|
Leuk Kun je eens de link doorsturen, ben toch wel nieuwsgierig wat je ervan maakt |
| reactie 985
|
|
|
Ik zal het morgen sturen, ik zit nu op mijn mobiel, maar hoe ga je dan gokken wie ik ben? We dragen een admin name |
| reactie 986
|
|
|
Hmm tja, daar heb ik niet aan gedacht |
| reactie 987
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 63 |
hahaha jouw naam sws nie zekr NathanSchorer offee is dat ook maar een verzinseltje?? je nickname bdoel ik?? ;-) |
| reactie 988
|
|
|
Ja, dat is mijn echte naam |
| reactie 989
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Oh nee joh -,- vandaag vriendschapsdag gehad. Geen les dus |
| reactie 990
|
|
|
Emma, jou HIJ heeft mijn vriendenveroek geaccpeteerd, zijn babyfoto's en al Nathan, succes met gokken ;D |
| Naar boven | |