Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 1021
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Welkom terug Jorinda <3 We hebben je gemist x -- *Geeuw* twee dagen vrij, en dan tot donderdag, en deze rare hier volgt Emma met leeftijd xD Ik weet niet wat ik het leukst vind, het verjaren of de twee oorbellen bij krijgen |
| reactie 1022
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Jorinda! Blij dat je terug bent Ja Esmée, hou je klaar voor een leuke verjaardag |
| reactie 1023
|
|
|
Emma, je maakt me nieuwsgierig ;D Jou cadeau komt nog trouwens, ooit xD -- Dit vind ik zo mooi <3 www.youtube.com/watch?v=cyOqIKGbYkg |
| reactie 1024
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Dankjuliewel <3 |
| reactie 1025
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hoe voel jij je Jorinda, beter in je vel? |
| reactie 1026
|
|
|
Jorinda, alles voor jou ;D x - Ik ga mijn moeder overhalen voor paarse mesjes ;3 hoe leuk moet dat zijn, blond-paars haar *.* |
| reactie 1027
|
|
|
Paarse mesjes? Ik snap het Graag gedaan Jorinda o.O Geen zin in morgen. Mis, en daarna nog naar iets voor vormelingen, en dan nog huiswerk -,- Straks blijkbaar lasagne eten |
| reactie 1028
|
|
|
Ik haat mijn moeder soms zo hard .. Ik wil gewoon paare haarpunten, maar nee hoor ! - Ik ben helemaal gek denk ik xD Net een admin foto gepost :'D - Zwarte nagellak <3 |
| reactie 1029
|
|
|
Joh. Je doet wat je wilt.. Be yourself.. And don't be a bitch like me |
| reactie 1030
|
|
|
Emma, je bent een echte schat, laat je niet doen door hen, doe geen domme dingen want ik hou van je <3 |
| reactie 1031
|
|
|
Lu2.. 'Hen' zijn wel gemene mensen. ZE HEBBEN NIET DOOR DAT ZE EEN FUCKING LEVEN VERWOESTEN!!!!!!! |
| reactie 1032
|
|
|
Emma, dat hebben ze wél, en dat vinden ze leuk, omdat jij het niet interesseerd wat ze van je denken, en ze zijn jaloers. Weetje, geef het een mep tegen hen kop en zeg dat ze van Esmée komt. Serieus, als ik hen tegenkom mep ik hen. Ze kunnen mijn rug op. Niet naar hen luisteren, als we zouden moeten stoppen met dingen omdat andere ze niet leuk vinden, dan zat ik hier nu niet met zwarte nagels, Pierce The Veil en mijn emo pagina open. Dan zat ik daarstraks niet bijna te huilen omdat ik mijn haarpunten niet paars mag maken. Dan zat ik nu niet dit te typen. Want 'dichten is voor losers'. Emma, stay <3 |
| reactie 1033
|
|
|
Dichten isi niet voor losers.. Dichten is voor mensen die hun gevoelens moeilijk kunnen uiten in zomaar 'iets zeggen'.. Dus ze kunnen het uiten in een gedicht.. Die pesters vervelen hunzelf.. Dus ze maken maar wat plezier door iemand te pesten.. En ze spannen allemaal samen.. Thnxx Esmée.. Hbe een gedict ingezonden, ma het is nog nie goedgekeurd |
| reactie 1034
|
|
|
Naah xD Dankje ;D Maar als ik me liet doen door mensen die me haten zag ik er dan zo uit ? i62.tinypic.com/2n7e1yv.jpg Ik dacht het niet. Dan was ik zo'n stom roze JB kind. |
| reactie 1035
|
|
|
Mooie foto Mooi facy ;P Man.. M'n ouders gaan weg vanavond, en ik ben alleen thuis met m'n zagerige zussen -,- this is gonna be a tough evening..! |
| Naar boven | |