Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 946
|
|
|---|---|
|
koewolf Berichten: 29 |
Speelt iemand hier minecraft? |
| reactie 947
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nope. |
| reactie 948
|
|
|
koewolf Berichten: 29 |
starcraft 2? |
| reactie 949
|
|
|
Ik speel geen games. k kijk liever horrorfilms, ga vanavond denk ik I Spit On Your Grave 2 of The Thing kijken |
| reactie 950
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Veel plezier met die films, Patros Robbe, ik heb de free minecraft, maar ik heb een hekel aan dat spel. - En dan heb je weer twee-drie kilo boeken bij C: |
| reactie 951
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik vind Minecraft maar niks, GTA vind ik wel een grappige spellenreeks |
| reactie 952
|
|
|
Oké, dat had ik echt niet van je verwacht Nath Probeer dan ook es Assisans Screed |
| reactie 953
|
|
|
Assasins Creed, die wil ik ook doen :O Maar ik ben te lui om het te kopen .. -- Nee, niet weer op bezoek bij die mensen waarvan de zoon gek is op me .. Het is zo een marteling om daar weer te zitten .. |
| reactie 954
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Leuk gezegd Nath Ik wil 's een volwassen boek lezen. Esmée, je kunt nog steeds Inferno van Dan Brown aan me geven voor mijn gepasseerde verjaardag |
| reactie 955
|
|
|
Emma, het is me moeders boek. Ga in de bibliotheek boeken halen dan ? xD |
| reactie 956
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
OKe spontane actie van mij net. Ik heb nu officieel een account op 1001 Verhalen. Ik ben vandaag erg vrolijk en mijn dag begon goed. Half 11 opgestaan, meteen met de hond 1 en een half uur gewandeld in me eentje en ik ben dus erg vrolijk.. En ik zat net dus te bedenken dat ik erover moest schijven, maar ik krijg dingen maar niet in een gedicht. En dat wil ik soms ook niet. Vandaar dat ik net dus een account op 1001 verhalen heb aangemaakt. Miss kun je het zien als een soort dagboek idk. Gewoon om dingen op te schijven van wat ik in me hoofd heb en gewoon hopen dat anderen mensen er ook wat aan hebben. Wie weet |
| reactie 957
|
|
|
Waarom verwacht je dat niet van mij Patros? Wel leuk dat je een account heb op 1001verhalen Sheala, verhalen zijn ook leuk om te lezen/schrijven (ook al wil je dat soms niet). En als je jouw dag op een mooie, leuke manier schrijft, kan het best leuk zijn om het eens te lezen |
| reactie 958
|
|
|
Welke GTA speel je dan? Ik had niet verwacht dat jij games zou spelen omdat jij het telkens over dat fietsen van je hebt. Assassin's Creed is een actie/adventure game. Je kunt t ook online spelen volgens mij... |
| reactie 959
|
|
|
Momenteel GTA San Andreas, als GTA V uitkomt op PC staat dat spel ook op mijn verlanglijstje. Ik ga niet speciaal voor dat spel een console kopen, heb niet eens een tv. Ik speel ook een vrachtwagensimulator: Euro Truck Simulator 2 Maar gamen en buiten bewegen kun je best aardig combineren hoor |
| reactie 960
|
|
|
Een van mijn vrienden heeft toegeven dat hij homo is. Ik was de enige die niet schold .. arme hij, er is niks mis mee .. - Jaspers vlinders is letterlijk het mooiste boek ooit, onderwerp zie hierboven |
| Naar boven | |