Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 931
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Kijk Nathan, In België moet men gewoon moeilijk doen -,- Tough life.. En alsjeblieft, stel geen vermoeiende vragen -,- Even wiskunde oefeningen oplossen -,- ; 4a+3b+6a=.. Eigenlijk easy shit |
| reactie 932
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik wil nou eenmaal alles weten Easy zeg je, ik snap totaal niks van die a en die b, gewoon 4+3+6 is tenminste nog leuk. Ik heb niet de indruk dat jouw rekensom dezelfde uitslag heeft als de gewone rekensom |
| reactie 933
|
|
|
Nee Nathan. De uitkomst is: 10a+3b . Zo dom -,- |
| reactie 934
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dat ken ik nog niet eens xD Ik ga slapen xD |
| reactie 935
|
|
|
Haha Meen je dat nu? M'n ouders zijn nog niet terug thuis van buh.. Iets.. Ben nog Gun N' Roses aant luisteren -,- Paradise City.. Take me down to the paradise city, where the grass is green, and the girls are pretty, own won't you please take me home yeahyeahyah!! |
| reactie 936
|
|
|
Weet ik veel, ik ken nu eenmaal niks van wiskunde Slaapwel Esmée |
| reactie 937
|
|
|
Haha Blijf jij maar bij je fietsen Ja slaapwel Esmée |
| reactie 938
|
|
|
Gelukkig vind ik fietsen inderdaad een stuk leuker ja, dat is tenminste nog makkelijk Jij kent meer van wiskunde dan ik |
| reactie 939
|
|
|
Haha, dankje Nathan..! Nu voel ik me toch eventjes slim na al die buizen :S Maar, als je mij vergelijkt met iemand anders van m'n klas, ben ik echt, echt dom! Al die leerkrachten vergelijken ons zo met de Moderne. Maar Moderne en Latijnse zijn toch even slim -,- Ze hebben dezelfde vakken als ons, alleen hebben zij geen Latijn! Die van wiskunde zegt altijd; Bij de toetsen van de Moderne klassen moeten er per klas maar 2 of 3 naar remediëring gaan! En hier zijn het er 8 mensen hè!!! IK ben zeer teleurgesteld!' -,- |
| reactie 940
|
|
|
Ach, je moet jezelf niet dom noemen. Ieder heeft zijn eigen talent, capaciteiten. Jij kan bijv. mooie gedichten schrijven. Zelf kan ik ook niet veel, vroeger voelde ik me ook dom. Nu nog trouwens, maar nu trek ik me daar niks van aan. Want ik ben nou eenmaal wie ik ben, |
| reactie 941
|
|
|
Ik ben ook slecht in wiskunde, Frans gaat makkelijker. - Kan niet slapen, ik heb mijn boek uitgelezen xD en dan is het einde ZÓ simpel xD - Nu ga ik écht slapen xD |
| reactie 942
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Wil je een nat of een droog antwoord? Op school lekker bezig geweest met droge grappen (iemand kreeg er dorst van), kan nu niet meer stoppen... - Ben vandaag vrij van school!! /(^·^)/ |
| reactie 943
|
|
|
And this is how you can end after XMOS .. Pretty face and picture ;D i57.tinypic.com/35ic4e8.png |
| reactie 944
|
|
|
Leuke foto, Esmée Zo, was een rustige dag. Hele dag moe, bijna de hele nacht niet kunnen slapen. Dan nog lawaaischoppers vannacht |
| reactie 945
|
|
|
Fijn, nog dertien dagen, en ik ben van deze leeftijd af, eindelijk -.- -- Ik ben zo moe .. Ik wil deze dag overslaan .. |
| Naar boven | |