Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 751
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Minder eten? Fietsen vind ik leuk |
| reactie 752
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nu voel ik me zo minderwardig, gehaat en huilerig Heb ruzie met een jongen die ik ken (weer internet -,-) en hij zit te roepen dat ik niet spoor, dat ik een facking Belg met, dat ik dom ben, blond en debiel. Stuurt ie me nog heel kwaad: Succes verder, trut. Waarom heb ik toch altijd ruzie, en gaan ze altijd zagen. De wereld mag ophouden vandaag. |
| reactie 753
|
|
|
Ruzie via internet, niet leuk Waarom zegt ie dat? Je daar niks van aantrekken he |
| reactie 754
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Je spoort niet nee, Want je bent geen trein. Jij bent blond, Tenminste nog een reden, Om dom te zijn. Laat ze toch zagen, Ze proberen aandacht te vragen. |
| reactie 755
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Hee Emma, jarig, gefeliciteerd meisje. Fijne dag. |
| reactie 756
|
|
|
Patros, bedankt, maar hij is gewoon .. Achterlijk en debiel (zacht uitgedrukt) Nathan, gat moeilijk, hij beledigde mij en mijn afkomst. En ps, ik spreek geen dialect (voor zover ik weet xD) Marill, ik ben zeker dat Emma het heel vriendelijk van je zal vinden _ Ohja, mijn verjaardagsgedicht voor Emma maken :$ |
| reactie 757
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Bedankt Marill Haha, heb het al gelezen Esmée! AAAAAHHH!!! Ik heb een iPod gekregen!!!!! Met een touchscreen!!! Hoe awesome!! Het is voor m'n verjaardag en m'n vormsel samen ga nu uiteten |
| reactie 758
|
|
|
Alleen daarom? Trouwens, al wat hij zegt is hij zelf he. Want mensen uitschelden is dom, schelden is debiel,. . Dus al wat hij zegt tegen jou, heeft hij in feite gewoon over zichzelf |
| reactie 759
|
|
|
Emma, meestal is een IPod touchscreen .. xD Nathan, inderdaad. Eigenlijk is hij rasict .. |
| reactie 760
|
|
|
Robbin Berichten: 33 |
gefeliciteerd Emma |
| reactie 761
|
|
|
Kom ik Emma toch tegen in een restaurant x'D Totaal onverwacht, lachtte me dood. |
| reactie 762
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ooit een Ipod gezien met druktoetsen? |
| reactie 763
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Dankje Robbin! Een iPod in kleine formaat heeft altijd zo van die druktoetsen. Ma die ik heb, is de enige met touchscreen in da klein formaat Ik heb me positief verschoten! En nog wel op m'n birthday |
| reactie 764
|
|
|
Je weet niet hoe ik als een idioot naar me scherm zat te grijnzen toen ik je bericht las. School wilt me echt dood |
| reactie 765
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Mooi cadeau Emma, heb je een leuke dag en avond gehad? |
| Naar boven | |