Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 781
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ho man, haat m'n ouders. Ik zeg; Ja, ik moet niet meedoen aan de Kangoeroe-wedstrijd* hè? Zegt mama; Ja nee, da kunt ge niet! Ik zeg; WABLIEFT? SEG, KIJK 'S NAAR UZELF! M'n papa; Zo praat ge nie tegen mama hè!' Dus mama wou zeggen dat ik te dom ben voor die Kangoeroe-wedstrijd. *De kangoeroe-wedstrijd is een wedstrijd waar ge wiskunde moet doen. |
| reactie 782
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nee Emma, je ouders bedoelen het goed, maar je vangt het verkeerd op X _ Ik ben zo opgelucht, ik heb eindelijk de schouder gevonden om op uit te huilen |
| reactie 783
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom heet het Kangoeroe-wedstrijd? Mooi Esmée, een echte schouder is soms beter dan een virtuele schouder he |
| reactie 784
|
|
|
Het is nog steeds een virtuele schouder xD Maar via Skype, dat is 'echter'. Btw, die aflevering, volgens mij heeft mijn zus die opgenomen. Ik zal eens kiken, nu of straks. ( Die aflevering heb ik al gezien xD ben jij die aan de rivier dan ? |
| reactie 785
|
|
|
Oh Ja, ik ben degeen met een hoedje op en ik had een hengel in mijn hand |
| reactie 786
|
|
|
Nah, leuk |
| reactie 787
|
|
|
Vandaag mijn eerste wandeltraining gelopen, naar het industrieterrein buiten Brugge. In totaal 10 km gelopen, 2 uur. Ik krijg echt steeds meer zin in die Vierdaagse |
| reactie 788
|
|
|
Na, jij liever als ik _ Omdat niemand de muziek op me gsm snapt, overtuigen ze me nu van hardlife. "Dat is zachter voor je oren, meid, en zo veel beter. Alleen haten wij het, maar jij liever als mij." Debielen. |
| reactie 789
|
|
|
Niet naar luisteren, als jij jouw muziek nou eenmaal leuker vindt, is dat geheel jouw keuze toch? |
| reactie 790
|
|
|
Ja. Het enige stomme is dat echt duidelijk de helft van me klas me erom haat -.- Maar laat ze maar, ooit trekt de duisternis weg (laten we hopen.) |
| reactie 791
|
|
|
Oei. Nou ja, je niks van aantrekken en blijf gewoon jezelf |
| reactie 792
|
|
|
Ik ga zowieso niet veranderen voor een stel trutten die zichzelf leuker vinden. Ik ben gewoon wie ik ben, ook al heb ik het erg moeilijk door, ook al kan ik niemand vertrouwen. Duisternis stopt ergens. |
| reactie 793
|
|
|
Goedzo Esmée, floep het er maar lekker uit: 'voor een paar trutten', geweldig En goed dat je positief denkt, dat je zegt dat duisternis ergens/ooit stopt. Houden zo |
| reactie 794
|
|
|
xD Maarjah, het kan ook moeilijk anders. Leven hoort gen pijn te doen .. Toch ? |
| reactie 795
|
|
|
Tja ach, het leven gaat niet altijd over rozen. Maar het leven hoeft ook niet altijd vol duister te zitten. Leef je leven en geniet van elke dag en van de kleine dingen om je heen. |
| Naar boven | |