Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 766
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
School is stom. Die mensjes drijven onze klas uitteen. Ik heb een hele leuke dag gehad, marill! We waren met ons gezin gaan uiteten Het smaakte naar meer |
| reactie 767
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
School, brr. Zo, was een heerlijke dag in Gent. Lekker geklust in het nieuwe huisje van een vriend |
| reactie 768
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Moet voor school een gedicht analyseren qua metrum, structuur, volrijm, eindrijm, rijmschema enz... -,- |
| reactie 769
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik heb het even gehad .. Waarom zeurt iedereen zo ? Over wat ik aanheb, over dat ik triest kijk, over dat ik me muziek eens moet afzetten, dat ik die Unplugged show nu al derde keer kijk, .. |
| reactie 770
|
|
|
Succes Patros, ik heb daar eig. geen verstand van, van metrum, .. (ik weet het, het kan eig. niet maarja.. ) Tja, waarom.. Zo jammer he |
| reactie 771
|
|
|
Je bent gewoon jezelf, negeer de kritiek gewoon Nath, wens me op z'n minst suc666... |
| reactie 772
|
|
|
Ik zei toch succes? |
| reactie 773
|
|
|
Ik merkte vandaag weer iets op. Ik kan echt niet meer lachen. Als ik écht moet lchen, sta ik met tranen in mijn ogen. Niet tranen van het lachen, gewoon, ik weet het niet. |
| reactie 774
|
|
|
Sterkte Esmée, niet prettig als je niet kan lachen. Doet me denken aan een gedicht van me, een zin gaat zo: 'duizend tranen springen in mijn ogen en ik weet niet waarom...'. Vandaag naar de autokeuring geweest, auto is goedgekeurd. Kan ik weer 1 jaar onbezorgd gaan rijden |
| reactie 775
|
|
|
Nha, zal wel gewoon even dip zijn ofzo. Zal hopelijk wel overgaan. |
| reactie 776
|
|
|
They are frozen tears. You've too long fought to be too strong for yourself. Nu komen ze opeens naar buiten, omdat je te lang te sterk bent hebleven. Het komt goed, echt waar |
| reactie 777
|
|
|
Ik hoop het .. En alle verwaande *** kinders bij me op school maken het niet beter .. _ Toch beetje blij, me koptelefoon is aangekomen ;3 _ Emma, jij en Emmély zijn niet normaal meis |
| reactie 778
|
|
|
Leuk, kun je weer muziek luisteren Ik ga me op een nieuw avontuur storten; de vierdaagse aan de IJzer lopen in augustus. Dat betekend veel trainen/oefenen en evt. andere voorbereidingen treffen. Heb er wel zin in, als ik alle info en foto's daarover kijk |
| reactie 779
|
|
|
Nah, leuk voor je Maar ik kon nog muziek luisteren hoor, gewoon eigen koptelefoon gekocht. _ Emma, nah, wat zeurde je over die tweede spuit joh, die was nog minder pijn .. xD |
| reactie 780
|
|
|
Jawel, maar ik ga ervan uit dat je nu lekker rustig muziek kunt luisteren zónder evt. kritieken die je krijgt www.ketnet.be/kijken/galaxy-park/reeks-3-aflevering-42 Op deze aflevering ben ik te zien. De video is alleen te zien in Belgie |
| Naar boven | |