Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 736
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nee. xD Gefeli van me zus, he xD En ik was je gewoon aan het sms'n tijdens de les :$ we keken film, da's alles wat ik zei. Maar stop sms'n namiddag, ik heb geen pauze dan xD |
| reactie 737
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Hahaha geen pauze? Bedankt trouwens. Ik zal het zeggen; Gazpacho met wat basilicum, Chili con carne, Paella met wat visjes, Churos met suiker, Sangria, Sangria, Olijven en ta-hapas, Sangria, Sangria, Glaasje cava!!! Haha |
| reactie 738
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Churro's met suiker, zo lekker Een kentekenplaat noemen ze in Belgie een plak. Dat is zo'n witte plaat (in NL is dat geel) wat je voor en achter een auto, vrachtwagen, aanhangwagen, watdanook, enz. ziet Ben benieuwd Patros, aankomende week moet ik hem nog naar de keuring brengen |
| reactie 739
|
|
|
Nathan .. We noemen het een nummerplaat ;3 |
| reactie 740
|
|
|
Oh, ja dat ook natuurlijk. Maar dat zeggen wij ook |
| reactie 741
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
De enige plak die ik ken is een plak worst |
| reactie 742
|
|
|
Plak worst, ook zo lekker |
| reactie 743
|
|
|
Ok, een plak is dus een nummerplaat -,- Jezus, PF en Nath, zet die samen. Nooit doen |
| reactie 744
|
|
|
Ik heb dat woord niet uitgevonden, bij klachten en opmerkingen moet je niet bij mij zijn |
| reactie 745
|
|
|
XD succes Nathen. Je kan sowieso ons accent al niet overnemen ;3 Maar ja, al die termen enzo, pff. _ Ik ben van het weekend waarschijnlijk niet veel on met schoolwerk xD |
| reactie 746
|
|
|
Nee, accent en oa het West-Vloams dialect enzo.. Daar ga ik niet aan beginnen, da's te moeilijk |
| reactie 747
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Sorry Emma, je kunt het gewoon niet voorkomen |
| reactie 748
|
|
|
EMMA GEFELICITEERD <3 (Sorry, ik kan het niet laten) En Nathan, ik spreek Limburgs, dus ik versta mijn eigen accent niet xD En btw, Emma, Nathan en Patros samen, zo erg zijn ze toch niet |
| reactie 749
|
|
|
De nummerplaten staan goed bij m'n autootje Praten jullie thuis met een dialect? Wij thuis hebben dat nooit gedaan |
| reactie 750
|
|
|
Dankje Esmée Nu ja, niet zó erg zijn ze samen.. Maar ze mochten toch iets minder doen |
| Naar boven | |