Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 721
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou, dat wordt vast een leuke vakantie dan. Veel plezier alvast Hoe gaat het op de academie, haal je goeie punten? |
| reactie 722
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik krijg de punten nooit te zien xD Maar die vakantie word leuk, ook al zitten er mega spinnen, en ga ik zo direct conflicten met de zoon krijgen x'D En het allerleukste, ze hebben een baby en twe honden |
| reactie 723
|
|
|
Oh Die spinnen zijn juist het leukste op zo'n vakantie |
| reactie 724
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Esmée; Oooh, ik snap je Ik ga de achterkant van m'n agenda veranderen.. Nu ga ik daar baby- en peuterfoto's steken |
| reactie 725
|
|
|
Nathan, nee, ik weet niet. Ik ga maar eens tv kijken. |
| reactie 726
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ligt het aan mij of is deze site doder dan een kerkhof? |
| reactie 727
|
|
|
Joepie, mijn Belgische kentekenplaat is binnen, eindelijk |
| reactie 728
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nu maar afwachten of je hem nog lang houdt Nath |
| reactie 729
|
|
|
Kentekenplaat? Wtf is dat :3 Ik ga vandaag een deel van mijn huiswerk doen, dan moet ik het morgen op mijn VERJAARDAG niet meer doen :3 So excited! op dit moet ik een liedje verzinnen voor mo: www.youtube.com/watch?v=nJ0w94G9rIY |
| reactie 730
|
|
|
TOON HERMANS xD Die zong ook Als de liefde niet bestond. Werd op de bus gestalkt door jongens, bah. Natuurlijk kon ik het weer niet laten en heb ik er weer een geslaan. Gelukkig werden ze boos en gingen weg x'D Patros, het is idd stil xD |
| reactie 731
|
|
|
Idd.. Nu ik minder online ben.. Neenee, grapje Ik werd ook gestalkt door jongens! Ze stonden allemaal rond me en vroegen; Emma, Emma alsjeblieft! mogen we nog een tweede lolly? die meisjes hebben wel een tweede lolly gekregen! Ik zei; Ja, ze vragen het liever! Ja maar, waarom krijgen wij geen tweede lolly! Oneerlijk, Allee Emma, Waarom krijgen wij geen tweede lolly! Ik zeg; Omdat jongens ondankbaar zijn! Zijt blij dat ge minstens één hebt gekregen! En toen waren ze stil |
| reactie 732
|
|
|
Nuja, Emma, alvast gefeliciteerd, maar ik ben weer te vroeg zoals altijd xD Kwamen ze op me af: He meisje, geef me kauwgom. Echt zo van nee xD |
| reactie 733
|
|
|
Haha Ik zei aan de bushalte; 'Wie moet er een sjiek?' Ineens stonden er vijf handen voor me -,- Bedankt Essie. Ik ga morgen naar de tekenacademie |
| reactie 734
|
|
|
Emma, te veel smileys, maar btw, ik kan niet. Denk ik. Doodgesmeten met huiswerk. Powerpoint, toetsen, taken, nah bah. |
| reactie 735
|
|
|
Booeeeeee.. ik heb een liedje erop verzonnen Moet ik het voorlezen? Nu ja, schrijven? |
| Naar boven | |