Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 706
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Nee, serieus?! Dan heb je de kans met een open boektoets, verpest je het nog -,- En zoals gewoonlijk, geeft die van wiskunde weer als enige huiswerk mee -,- Man, in de voormiddag buikpijn, en nu in de namiddag hoofdpijn -,- |
| reactie 707
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma. Ik geef je ook een tip, alsjewilt. Drink GEEN Red Bull 's morgens op een lege maag, de gevolgen zijn enorme buikpijn en de indruk dat je high doet xD (Ervaring ..) _ Emma, wat bedoel je met je PB ? _ Nu zit ik hier puur schande vroegere berichten van me op een andere site te lezen, waarom deed ik zo ? O help -.- |
| reactie 708
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Volgende week wordt het eindelijk wat kouder. Ik hoop dat het in deze gebieden ook eens flink gaat sneeuwen. Ik hou wel van sneeuw op zijn tijd |
| reactie 709
|
|
|
Favoriete seizoen _ Wat hebben Nederlanders toch met Belgen (niets gemeen bedoeld) jongen die ik ken is helemaal gek van mijn 'zachte G' .. |
| reactie 710
|
|
|
Misschien klinkt de 'zachte G' wat lieflijker? Ik kan geen andere reden bedenken Zelf vind ik die zachte G niet anders, ik heb familie wonen in NL-Limburg. Mijn neven praten gewoon met een zachte G |
| reactie 711
|
|
|
Ik vind het best wel schattig van h'm :$ _ Laten we maar stoppen met paardrijden. Ik kan er niks van, en iedereen uit mijn les rijd zó goed. XD |
| reactie 712
|
|
|
Weet je zeker dat je er niks van kunt? |
| reactie 713
|
|
|
Vier jaar .. maar ik heb schrik genomen toen ik tegen een muur gegooid werd .. ik zie morgen wel |
| reactie 714
|
|
|
Dat kan ik me voorstellen Maarja, met autorijden is het ook zo: als je een ongeluk heb gehad, zo snel mogelijk terug achter het stuur kruipen (als auto is gerepareerd tenminste). Anders blijf je maar met de schrik zitten. Ik spreek uit ervaring, wat die ongeval betreft. En ik rij nog steeds rond, zonder angsten En slaap er maar een nachtje over, is ook goed Slaaplekker |
| reactie 715
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nath, in Limburg praat ook bijna iedereen met 'de zachte G' Maar het klinkt gewoon veel aardiger |
| reactie 716
|
|
|
Nahh, word weer een veels te lange dag vandaag. School, even iets doen, academie tot 6, eten, en leren. Gezellig, toetsen tot maandag 'om je punten op te halen'. |
| reactie 717
|
|
|
Weet ik dat iedereen daar praat met de zachte G Inderdaad een lange dag, tot 18 uur? |
| reactie 718
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
________________________ Esmée, wat bedoel je, wat ik bedoel met; PB? |
| reactie 719
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Emma, als die ergens een goed cijfer op haalt is ie of zichzelf niet, of heeft ie gespiekt |
| reactie 720
|
|
|
PB = PrivéBericht _ Nathan, academie is niet vervelen. het is nu echt les. Je word beoordeeld. Je moet iedere maand een volledige afgewerkte tekening inleveren, je krijgt er 'punten' op. Ik zit even lang op academie als dat ik op school zit. _ Zonet gehoren te krijgen dat ik ergens Krokusvakantie naar Spanje ga. Naar de tante van een jongen in mijn klas xD We kennen zijn tante dus ;3 M'n mama probeerd me nu al aan het zon te koppelen -.- Ouders. Stel je voor, Esmée en Edwardo. Nee .. |
| Naar boven | |