1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan (4)

datum 04-01-14 12:12
reactie 691
Verwijderde gebruiker
Patros, natuurlijk had ze net weer een foto gezien met imand die het allemaalniet meer zag zitten xD Typisch haar.

Blijft zo dom als ensen de schuld op je steken van dingen waar je totaal niets aan kan doen. Maar een lerares op mijn school is naar een optreden kunnen gaan van Nirvana. Een van de laatste ..

Mijn vader (klinkt zo oud xD) heeft unplugged in NY op me gsm gezet heb de show al uitgekeken xD

Zo erg. Gewoonweg nachtmerrie. Mijn moeder wou poster van idk wat kopen, gaat ze naar iemand van de winkel vraagt ze: "Hebt u niks van Nirvana voor mijn dochter" die man keek me aan alsof ik van driehnderd planeten verder kwam. Waarom vrgen moeders je nooit wat ? Gelukkig gaat die man posters voor me verzamelen x'D of kalenders. Of weet ik veel wat ;3
datum 05-01-14 10:55
reactie 692
Verwijderde gebruiker
Leuke moeder
Vader en moeder klinkt zo.. Koninklijk.. En ik haat koninklijk

Man, ik ben dat gezaag beu hier thuis.. Het is de laatste (focking) vakantiedag,
EN IK MOET WEER WISKUNDE DOEN?? WAT HEB IK MISDAAN???
Ik heb niemand vermoord hoor..

Ik heb net gezien op 1001korteverhalen.nl dat mijn verhaal vandaag verhaal van de dag is
datum 05-01-14 11:24
reactie 693
Verwijderde gebruiker
Gefeliciteerd, zijn mooie verhalen
In NL zeggen we altijd 'mijn vader' en 'mijn moeder', zelf ben ik niet gewend om 'mijn papa/mama' te zeggen

Is Nirvana zo raar dan?
datum 05-01-14 12:13
reactie 694
Patros-Fibros
Ennnnnnn ze is weer besmet met het Schorer-virus

Nath, luister naar Nirvana (de grunge/postcore band, niet de prog rock) en oordeel zelf. Het is een goeie band

Als je achterloopt moet je het makem Emma.
datum 05-01-14 14:51
reactie 695
Verwijderde gebruiker
Nee man, ik ben niet besmet! ik ben gwn vrolijk! Jij gebruikt toch ook soms smileys?

Heb je ze al gelezen Nath?
datum 05-01-14 18:02
reactie 696
Verwijderde gebruiker
Ennnn mijn heel leven is weer eens veranderd. Natuurlijk vond NIEMAND het een goed idee, maar serieus, laat hen gewoon even .. Weet ik veel wat. Ik heb amper goede voornemens, ik haat ze, maar ik blijf forever alone, liefde doet enkel pijn, en Luan is voorbij. Heb geen liefde nodig. En ik denk anders vanaf drie dagen gelden ;3 Ik ben nu meer: "Don't cry because it's over, smile because it happened." En natuurlijk vonden mijn 'vrienden' het een slecht idee. Want iemand die nooit liefde wil, komt nergens terecht. Jaja -.- (Morgen is dat optimisme zo verdwenen ;3)

Nathan, het is alleen erg als mensen naar je kijken van: "Kind, Nirvana is niets vor jou, jij moet One DIrection en Justin Bieber zijn, geen groep van DAT!"
datum 05-01-14 21:25
reactie 697
Verwijderde gebruiker
Ja, ik heb ze gelezen Emma, zijn erg mooi Mooi gedetaileerd ook

Dat is wel vervelend ja, als ze dat zeggen niet naar luisteren. Als jij Nirvana leuk vind, is dat jouw keuze/mening. Hebben anderen niks over te zagen
Ik zal eens binnenkort een nummertje opzoeken van de band ;D
datum 06-01-14 18:09
reactie 698
Verwijderde gebruiker
Nathan, zeker doen ;3
___

Zo zo .. Wat een 'leuke' dag op school. Beetje slaap ingehaald, beetje kwade docenten achter me aan, paar sms'n van Emma terwijl ik in de les zit (IK HEB GEEN PAUZE, onthou dat nu eens xD) Enneeh .. Ohja, paar dingen kwijt -.-
datum 06-01-14 18:10
reactie 699
Verwijderde gebruiker
Heb jij geen pauze?
datum 06-01-14 18:12
reactie 700
Verwijderde gebruiker
Ik heb namiddag geen pauze, nee. Voormiddag, de middag en dan drie uur na elkaar namiddag, hoezo ?

(Ps, Schorer- virus is een leuk gedichtje )
datum 06-01-14 18:26
reactie 701
Verwijderde gebruiker
Oke, wij hadden wel in de namiddag pauze. Rond 14 uur als ik me goed herinner,

(PS, dankjewel )
datum 06-01-14 18:30
reactie 702
Verwijderde gebruiker
Oh. Maar wij dus niet ;3 Emma heeft wel langer les daardoor, maarja.
__
Wat heeft een meisje wat ik ken met piercings ?! Ze krijgt even simpel voor haar verjaardag een tongpiercing, nu ze pas een navelpiercing heeft gehad voor Kerst. Haar ouders zijn niet goed snik ;3
datum 06-01-14 18:40
reactie 703
Verwijderde gebruiker
Lukt het? 3 uur lang in een klaslokaal zitten? Mja, jullie zijn het gewend zeker he

Lol, even simpel Mijn zusje wou ook een piercing, maar ze moest toch mooi wachten tot ze meerderjarig werd, intussen is ze al bijna 2 jaar meerderjarig en loopt toch maar met een piercing rond
datum 06-01-14 19:04
reactie 704
Verwijderde gebruiker
(Sorry dat ik dit zeg), ik vind piercings gwn niet mooi..

Omg, ik heb de eerste dag amer overleefd -,-
Maaaaar.. Ik krijg een zak chips van de leraar Nederlands!
We deden een paar luisteroefeningen in ons werkboek, en dat ging op punten.
Wie de meeste punten had, kreeg grote zak chips, wie tweede was, kreeg kleine zak chips, wie derde was, kreeg een lolly. En ik was als eerste! Iedereen zo van; Wauw, zo veel joh! How joh!!! Maar als je dit bekijkt; 39/55 is totaal niet veel! En dat waren mijn punten! Iemand van m'n klas had zelfs 12/55 -,-
kom op joh.. En ik heb gwn zout gekozen.
datum 06-01-14 19:07
reactie 705
Patros-Fibros
Bij mij in de klas is er ook es iemand geweest die maximaal een 2,5 haalde op een open boektoets -,-
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan (4)

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.