Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 676
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
You mean "Wish me luck" Weet je wat ik stom vind? Dat je bij je profielfoto maar 50 kb kunt nemen |
| reactie 677
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma. Tinypic, uploaden, avatar formaat, enzo .. Dan is die maar een paar KB, 20-21 EN JA. Mijn toetsenbrd haat me xD ________________ Hebben jullie ook een mail gehad van 1001gedichten? Iets van mijnbestseller dinges xD |
| reactie 678
|
|
|
Op outlook? Nee, geen gehad.. |
| reactie 679
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, die mail heb ik ook gehad Dat was een leuke middag in Roeselare, hele mooie film |
| reactie 680
|
|
|
Ik heb vandaag met abnormaal veel mensen geskyped. Ik vroeg me enkel een ding af .. ben ik niet goed wijs dat ik bel met mensen van internet? Want .. ze zijn allemaal vriendelijk .. En ze vonden me leuk spreken. "Je hebt een zachte G" is dat zo iets dat Nederlanders tegen Belgen zeggen ? XD |
| reactie 681
|
|
|
Tja, zelf vind ik chatten met vreemden wel leuk, maar ernaar bellen vind ik maar niks PS; Misschien hebben Belgen geen zachte G, misschien hebben Nederlanders gewoon een harde G |
| reactie 682
|
|
|
Het enige 'enge' was wel dat hij 14 was, maar ik ben toch ook bijna 13, dus. Maar mijn ouders mogen het niet weten ;3 dan hang ik xD maar ze zijn allemaal zo lief, en ééntje woont kortbij, ga binnenkort met hem afspreken ofzo. Als ik hem toevallig tegen kom xD ga maar sociaal doen. Morgens x |
| reactie 683
|
|
|
Tja, als ik kinderen zo hebben zou ik ze ook niet zomaar met vreemden laten bellen |
| reactie 684
|
|
|
Bah, problemen met me moeder .. "waarom like je de pagina 'thoughts without sounds' ? Heb je problemen met mensen?" Ouders |
| reactie 685
|
|
|
Ik heb die pagina even bekeken (ik hoop dat ik de juiste heb), toch niks mis met die pagina? Hoe komt je ma daarbij? Ik ben ook lid van 'Stop Pesten' en ik word zelf niet gepest |
| reactie 686
|
|
|
Ik kon er gisteren even niet tegen.. Ik heb een kopje kamillethee gedronken tegen de stress Dan lijk ik precies op zo'n schrijfster die inspiratie nodig heeft.. |
| reactie 687
|
|
|
Emma, (heel kinderachtig wat ik nu ga zeggen) Geronimo Stilton stijl ;3 Nathan, ik denk dat ze het niet vertrouwd omdat ze de foto's enzo heeft bekeken .. Die PowerPoint mag naar de maan, ik ga er niet als een eenzaam hulpje aan gaan werken. Ik heb.mijn leraar en bericht gestuurd op te zeggen dat niemand er aan meehelpt ;3 |
| reactie 688
|
|
|
Aha, die foto's heb ik nou net weer niet bekeken, dus dat weet ik niet Ja, zo kan het ook. Maar van mij mag je die ook een nul geven hoor. Ook al ga jij jezelf haten, je moet jezelf helemaal niet haten want dat is hun verdiende loon |
| reactie 689
|
|
|
Nah .. ik ga wel buizen op dat werk dan, maarjah. Serieus, mensen zijn te raar: "Esmée, die zanger van die ene band daar die jij goed vind he, is enkel dood omdat ie hoorde dat jij bestond" nu heb ik echt zo iets van, tuurlijk -,- het enige, ik leefde toen nog niet (tot mijn spijt ;3) maar als ze maar debiel tegen me kunnen doen zijn ze blij. Best zielig. Honger .. ;3 |
| reactie 690
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Eigenlijk zou je tegen je moeder moeten zeggen "ja, met jou. Sinds wanneer mag ik niet tegen pesten zijn??" Dat zeggen ze ook bij mij over Bon Scott en Freddie Mercury. Yeah sure, ik ben ook echt over de twintig -,- |
| Naar boven | |