Huiskamer: Praatje Slaan (4)
| reactie 661
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik heb geen tijd om dat nu te bekijken |
| reactie 662
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma .. xD Leonardo DiCaprio .. Snap niet waarom iedereen hem zo knap vind. Orlando Bloom enzo, echt, gewoon niet xD Maarjah .. Voor mij maakt het niet uit hoe acteurs eruit zien, Zach Galifianakis, da's mijn favoriete acteur Ik ben zo hard aan het falen ;'( .. Moet dus powerpont in groep doen, zijn die idioten gewoon te lui om hun Smartschool open te doen en te helpen. Alle dia's zijn al van mij .. Gelukkig mag ik op het einde hen punten geven xD |
| reactie 663
|
|
|
Dus jij geeft straks iedereen een nul? |
| reactie 664
|
|
|
Misschien x'D Nee, je moet er ook bijschrijven warom. Iets van: Ik heb gewoon alle dia's gemaakt, heb moeten beslissen wie welke dia voordroeg, en ik heb zelf alles opgezocht, .. Maar het is toch abnormaal, om voor de examens te zeggen: powerpoint. En dan moet je die tijdens de vakantie gaan maken -.- Idiote Technische Opvoeding .. Niemand heeft er behoefte aan .. Mijn leraar lijkt serieus op Ko van Galaxy Park xD (Ben je nu al op TV geweest eigenlijk, Nathan?) |
| reactie 665
|
|
|
Aha. 'iedereen krijgt een nul omdat niemand mee hielp, ze staken geen poot uit, ...' Zoiets? Nee, nog niet. Op de site van Ketnet zijn ook geen nieuwe afleveringen toegevoegd. Maar het duurt niet lang meer, zeker weten |
| reactie 666
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Wat een gezeik -,- Ik wil Leonardo DiCaprio ontmoeten op m'n verjaardag! Esmée, nu weet je al een verjaardagscadeau En dan zegt hij zo; Hai Emma, Happy Birthday! You want a handdraw? *Hugg, Hugg* Happy Birthday! He ja, Nu je het zegt, ben je al op tv geweest? |
| reactie 667
|
|
|
Oke xD En geen nul .. Dan ga ik mezelf haten x'D Maar eigenlijk is het oprecht. __________________ Ohnee help .. Moeders .. "Esmée, kom, we gaan zodadelijk naar de stad, de solden zijn begonnen!" Ik. Haat. De. Stad. Ik haat winkelen. Ik wil niets hebben xD Gewoon mijn altijd dezelfde jeansbroeken zijn goed xD _________ Emma, Nathan zei leterlijk: Nee, nog niet. Op de site van Ketnet zijn ook geen nieuwe afleveringen toegevoegd. Maar het duurt niet lang meer, zeker weten |
| reactie 668
|
|
|
Dan geef je ze een 1 Hehe, ik heb ook altijd een hekel aan winkelen, duurt zo lang |
| reactie 669
|
|
|
Jaah, winkelen is stom xD En an alle meisjes die ik ken: "Maar dat is toch zo leuk, nieuwe kleren" Nee. Gewon NIET xD __ Emma, weetje, als jij Leonardo voor je verjaardag wil, geef me volgende maand dan maar Johnny Depp :$ |
| reactie 670
|
|
|
Aha, jij bent in februari jarig dan Esmée? *Galaxy Park gaat maandag weer verder met uitzenden, ben benieuwd |
| reactie 671
|
|
|
Ja. De dag voor valentijn (13de dus x'D) maar ik verjaar samen met een jongen die me uit de grond van zijn hart haat omdat ik een kwartier (!) ouder ben als hem -.- Emma, dat is toch echt gewoon typisch Stef, niet? xD |
| reactie 672
|
|
|
Ja, ik had nog niet gezien dat Nathan had gereageerd. Weet je wel. Oh.. Johnny Depp Bah winkelen. Als ik er eens zin in hebt (dat is zelden) en ik zie iets moois, dan is het voor m'n mama weer niet goed. Ze heeft een andere smaak als mij (zij een lelijke |
| reactie 673
|
|
|
Hehe, dat is geloof ik een typische jongens-reactie, jongens he Nou, ik ben er maar eens mee weg. Me klaarmaken voor vanmiddag. Tot later |
| reactie 674
|
|
|
Veel plezier, Nathan! |
| reactie 675
|
|
|
Oke. Veel plezier Nathan Jah .. Maar even dat Fries document over melksterilisatie gaan lezen. Whish me luck xD |
| Naar boven | |